45. Bölüm

45 13 157
                                    

Oy sınırını daha fazla bekleyemeyeceğim. Hehehehehhe. Bu arada: ilk bölüm sınırını koyduğumda sınır ondu ve on bir oy alnıştık. Birkaç kişi oylarını geri çekmiş. Size SESLENİYORUM: Nankörsünüz!! Ne olmuştu??!! Oylarınız mı azaldı!? 45. Bölüm'deyim yani artık soru bulmak o kadar zod ki! Bazı kişiler 10 Bölüm yazıp pes ediyorlar! Son bir şey: Emeğe karşı gerçekten çok saygısızsınız!

Bugün size sorulabilecek en dış soruları soracağım yani, en sevdiğiniz renk gibi. ŞAKAĞĞĞ!! AY SAÇMALAMAYALIM!! JDKDKDKDMDNDMMD

1)Kitaplar mı telefonun mu? Kitaplar tabi2. Hehehhe.

-

2)En sevmediğiniz renk? Her eenk farklı bir güzelliktit bence. Yine heheheheh. Kskdkdme.

-

3)Sizce renklerin cinsiyeti var mıdır? Pembe kız rengi gibi falan. Yoktuğğrrrrr.

-

4)Hayatınızda -kitaplarla alakalı soru- _heheheh_ toplam kaç kitap okumak isterdiniz? Okuyabildiğim kadar. Ana illa bir sayı gerekiyor bu yüzden: 10000 oha biraz uçtum hatta biraz değil bayağı bayağı uçtum hehehhehehehe. Tamam normal olarak: 6000 istiyorummm. Evet bu uçmamaış halim sjdnkddk.

-

5)Kabak dolması mı biber dolması mı? Kabak 4eeverrrr... Fbdnkfm.

-

6)Kiraz mı çilek mi karpuz mu? Bilemediiiğğğğmmmm...

-

7)Fotoğraf çektirmek iyi mi kötü mü? Anam son zamanlarda fotoğraf çekilmekten nefret ediyorum çünkü üşeniyorum mrkekdkdnm...

-

8)Arkadaşlarla mı tatile gitmek aile ile mi? Ailemle de gitmeyi seviyorum ama arkadaşlarımla çok eğlenirim. Aynı yaştayız sonuçta birazcık kurtarmaya çalıştım kdkdkrke-

-

9)Burcunuzda en çok taşıdığını özellik nedir? Adaletsizliklere asla dayanamam.

-

10)Yükseleninizde en çok taşıdığınız özellik? Başak yükselenim. Sevdiğim şeylerde çok titiz davranırım. Mesela kitaplığımda. Üç saat sıkılmadan kitaplarımı dizebilirim.


İyi günler. Bölüm sınırı yok. Bir daha da koymayacağım. Hadi iiyii günler size.

AnketHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin