Sněhomína šla parkem, ale zničehonic před sebou spatřila stříbrného psa.
Nevěřícně zakroutila hlavou se slovy "To není možné, proč je tak zvláštně zbarvený? Že bych měla halucinace z výparů z té chemičky?"K jejímu údivu se ji proměnil v člověka a pověděl : "Dobrý den neznámá dámo, chcete se se mnou dostat do galaxie 13?" Zmateně odpověděla :"Však vás neznám, proč bych se s vámi měla někam teleportovat?
A proč jste se zeptal zrovna mne? Nejsem nějaká významná osobnost ani světová vědkyně.." Odvětil:"Jste důležitější než si myslíte, potřebujeme vás do výzkumného centra.
A mimochodem, zapomněl jsem se představit. Mé jméno je Serius Starling. Jsem mezigalaktický cestovatel a vědec. Zabývám se hledáním lidí vhodných k zasvěcení do našeho výzkumu. Přijmete mou nabídku?"
Sněhomíně to učarovalo, protože v tom vesmírném výzkumu viděla vymanění se ze životní nudy a tak ji přijala. Ačkoliv to byl poněkud velký risk, jelikož Seriuse neznala, tak něco na něm jí přišlo zajímavé. Sama sebe se ptala co přesně jí na něm zajímá, ale nemohla přijít k jasné odpovědi. Byl zahalen mlhou a tak ji lákal více a více.
Otázala se Starlinga: "Pane Starlingu, jak je možné, že jste se proměnil v psa?" Odpověděl: "Protože jsem Měsíčňan, je to v naší DNA. Každý Měsíčňan se umí proměnit na zvíře nejvíce podobné jeho povahovým vlastnostem. Proměňuji se ve psa, jelikož rád poznávám nové lidi."
Sněhomína se zeptala: "Pomocí čeho nás dostanete do 13. Dimenze? " Odvětil: Pomocí Měsíčnanského vynálezu Intergalaxu. Bývá velmi efektivní v teleportaci pozemských bytostí na danou destinaci. " Poté spustil malý červený trojúhelník s 4 tlačítky se jménem Intergalax a vyslovil kód nutný k teleportaci: "Intergalaxi, galax-13 po 4,1 měsíčňan,1 pozemšťan" Intergalax nejdříve řekl: Provedu, kód do Spawncentra 13 je 10033001. Potom prohlásil: "Galax-13 Teleportace dokončena. Nyní se můžete odebrat do Spawncentra." Sněhomíně to nedalo a tak se zeptala: "Co je to Spawncentrum? A jak funguje?" Starling odpověděl: Spawncentrum funguje stejně jako vaše pozemské letiště. Vždy když cestujete mezi dimenzemi, tak vás Intergalax pošle do Spawncentra dané dimenze. Vyzvednete si tam vaše data a pak jedete mezigalaktickým autobusem na různé planety.
ČTEŠ
Oči budoucnosti
FantascienzaRok 2120 Země prošla technologickým pokrokem natolik,že byla k nerozeznání od Země 21.století.Lesy nahradila šeď paneláku a parky se staly raritou. To vše změnila Linda Hvězdná,zpočátku osoba zdánlivě bez potenciálu,později úspěšná bojovnice proti v...