Młody chłopak wspiął się na palcach i włączył niewielkie, czarne radio stojące na szczycie lodówki. W trakcie jego sięgania po szklankę, lecąca muzyka została przerwana komunikatem.-Mamy szokujące wiadomości! Park Chanyeol z JMRecords, od dłuższego czasu spotyka się z mężczyzną Byun Baekhyunem pracującym jako radowiec w czasopiśmie ,,Margaret". Jak do tego doszło? Już nie długo odkryjemy romantyczną historię znanego piosenkarza i tego szczęśliwego radiowca. Więcej szczegółów w piątek o 19:15 w programie ,,What's new with your Idol?"
-Skąd wiedzą gdzie pracuje?- Zapytałem chłopaka siedzącego na kanapie, który obdarzył mnie niczym więcej jak tylko znudzonym spojrzeniem.
-Musiało mi się gdzieś wymsknąć.
-Uważaj, bo mi też może się wymsknąć, że wyznałeś komuś miłość przez telefon.
Przy tych słowach delikatne usta wykrzywiły się w szyderczym uśmiechu.
-Nie waż się.- Powiedział i podniósł się z mebla, powoli do mnie podchodząc.
- Dlaczego? Ta historia będzie jeszcze bardziej urzekająca, w dodatku prawdziwa. Kto wie może nawet wymsknie mi się jego imię.
Chłopak chwycił mocno nadgarstek, przez co mniejszy syknął z bólu.
-Puść mnie!- powiedziałem podniesionym tonem, ale chłopak nie poluźnił uścisku nawet o milimetr, za to zacisnął go jeszcze bardziej. Przybliżył swoją twarz do mojej i gdy już wyciągałem drugą rękę by go uderzyć, ją też złapał.
- Byun przysięgam, jeżeli odpierdolisz coś w studiu to jesteś martwy. Rozumiesz co do ciebie mówię? W głębokim poważaniu będę miał ten jebany kontrakt i po prostu cię zajebie. - wycedził przez zaciśnięte zęby.
Trwali w ten sposób wpatrzeni ze złością do momentu, gdy Baekhyunowi zdawało się, że jego nadgarstki złamią się lada moment, jego oczy zaszkliły się lekko, a z ust wydobył się się cichy pisk - dopiero wtedy Park puścił go i odwrócił się na pięcie.
-Nienawidzę Cię!
-Ja ciebie też, ale zastanów się przez kogo tkwimy w tym całym gównie.- powiedział chłodnym tonem i opuścił mieszkanie.
⭐⭐⭐
CZYTASZ
⭐My Radio Lover⭐
Fanfiction⭐⭐⭐ Byun Baekhyun, pracownik jednego z najpopularnieszych wydawnictw w Korei, pewnego pechowego razu dostaje polecenie by przeprowadzić wywiad z niesamowicie sławnym piosenkarzem Park Chanyeolem, który okryty jest sławą aroganckiego dupka poza wizją...