Huzursuz karanlık bir güne daha uyandım.Yataktan kalktığım gibi Cem'in içeri dalması bir oldu.Siktir altımda mor pijama vardı.Cem'in alayla kaşları kalktı.
" Lan hahahahaha lan bu ne kızım"
"Siktir lan senin Batman'li pijamanı bilmiyoruz sanki ! "
"Çok acayipsin lan"
"Neden Cem'cim" (ciğim diye yazıldığını biliyorum zeki okuyucularım atlamasın)
"İnsan sinirlendiğinde kızarır sen morarıyorsun pijamanla uyumun tam oldu"
"Cem sende vur bana zaten sinirliyim"
Adaaaaa güzel kızım kalk artık ! Aha bağırdı sesini siktiğim göz devirerek "Geldik geldik." diye yanıtladım.Cem'le olimpiyatlara katılırcasına yarıştık.Sonunda o kazandı tabii ki koşmada iyi değilim zaten.Hızlıca kahvaltı yapıp yarım kalan bavulu tamamladım.Yatağın altında çalıştığım zamanlardan kalan paramı çıkardım.Omuz çantama attım onuda. Kısa kot şort üstüne de bana 273726 beden bol gelen beyaz kısa kollu tişört giydim.Topuz içinde ki saçlarımı da topuzdan kurtardım. Kendimi söyle bi inceledim 1.70 boyum uzun kumral dalgalı saçlarım vardı yeşil-ela gözlerim yüzüme uyuyordu. Hızlıca aşağıya indim.Annem sabırsızca duruyordu. Hızlıca kapıya yöneldim.Hava kapalıydı. Sevmemistim bu günü. Havaalanına gitmek üzere yola çıktık. Bana asırlar gibi gelen bi süreden sonra havaalanına ulaştık. İşlemleri halledip bavullari teslim ettik. Uçağa binince içimdeki uğursuzluk hissi büyüdü. Başımı Cem'in omzuna yasladım. Kokusunu içime çektim. Olmayan kardeşimdi o benim herşeyimdi. En son rahatsız bir uykuya daldım.
Tatlı okuyucularım benim okul acildigindan beri ilgilenemedim bir sürü odev verdiler ve telefondan yaziyorum neysr sizi seviyorumm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞ BELASI
Literatura KobiecaBEN SADECE DOĞMUŞTUM.TEK SUÇUM BUYDU.HEP YANINDAN AYRILMAK İSTEDİĞİM AİLEM BENİ BIRAKIYORDU BELANIN ORTASINA..