Jednostavno Loš Dan

243 8 0
                                    

Skoro pola noći sam plakala i kada sam začula kucanje na vratima naglo sam se probudila. Iskočila sam iz kreveta i shvatila da su vrata zaključana. Otvorila sam, bio je to Marko.
Marko: Pa dobro jutro sekice!
Ja: Jedi govna Marko! Probudio si meeee!
Marko: Izvinii, nisam hteo ali sam se zabrinuo kad sam video da su ti vrata zaključana.
Ja: Ma okej, i onako moram u školu...
Marko: Čuo sam sinoć šta ti je mama rekla...
-Oči su mi se napunile suzama. Progutala sam knedlu u grlu da ne bih počela ponovo da plačem i saslušala sam ga šta ima da kaže.
Marko: Stvarno mislim da nije fer za ono što ti je rekla sinoć. Zna da ti je to velika uspomena na njega i opet je boli kurac. Stvarno je ispala kučka. Ali molim te nemoj da ulaziš u svadje sa njom jer će te zeznuti, prevariće te nekako i onda će ti biti još gore. Znaš, jednom sam se proderao na nju jer je stvarno bila iritantna i ona je celu priču rekla mom ćaletu ali je naravno ispalo da sam ja kriv. I znaš šta je on uradio?
Ja: Ne? Šta???
Marko: Ukinuo mi je sve izlazke, karticu i auto!!! Heeej čoveče on je moj rodjeni ćale i tako lako ga je okrenula protiv mene!
Ja: Ajoooj! Šta bi tek mogla meni da uradi?!
Marko: Pa ako već kažeš da te nikad nije volela, verovatno svašta. Molim te pazi se.
Ja: Hoću, hvalaa Mare.
Marko: Nema na čemu, i izvini što joj nisam rekao da si na utakmici.
-Podigla sam obrvu i sarkastično mu rekla " Ma da kako da ne". On se nasmejao a ja sam ga udarila u rame. Posle toga sam otišla do kupatila umila se i oprala zube a zatim ušla u ormar koji zapravo nije ormar nego soba. Toliko garderobe sam imala da nisam znala gde ću više da je stavim. Odabrala sam crne pocepane farmerke i crop top sa natpisom "Princess". Danas sam morala da stavim puder jer sam imala podrčnjake a i oči su mi bile kao krofne pa sam stacila i ajlajner da bi skrenuo pažnju.
-E sad je mnogo bolje, rekla sam sama sebi i zaputila se ka kuhinji.
Tamo sam zatekla moju mamu i mog nazovi 'tatu'.
Ivan(tata): Dobro jutro dušo.
-Samo sam ga ignorisala.
Mama: Kaže se dobro jutro!
Ja: Kako kome.
-Okrenula sam se i otišla do crnog Range Rover-a. Tamo me je čekao Nikola.
Nikola: Dobro jutro gospodjice Nataša.
Ja: Dobro jutro Nikola.
.
.
.
Stigla sam u školu malo ranije pa sam sedela u školsko dvorištu i zapalila jednu cigaru. Posle dva minuta prišla mi je Milana. Začudjeno me je gledala.
Milana: Mislila sam da je to prolazna faza i da si prestala Nataša?
Ja: E pa vidiš nisam!~ljutito sam joj rekla.
Milana: Prekini da se dereš na mene stoko jedna, lepo te pitam i zahtevam lep odgovor.
Ja: Izvini... i ja sam mislila da sam prestala ali mi je trebalo smirenje, bolje ovo nego tablete.~ oči su mi se napunile suzama. Nisam ni primetila koliko sam osetljiva danas. Verovatno ću da dobijem.
Milana: Nataša, jel se nešto desilo, reci mi molim te.
Ja: Da, moja glupa mama se desila.
Milana: ŠTA?!
Ja: Sinoć kad sam se vratila sa utakmice je počela da se dere na mene kako će da mi zabrani da idem na treninge i utakmice ako joj se ne budem javila.
Milana: Stvarno ti je to rekla?
Ja: Da...
Milana: Kako se usudjuje da ti kaže tako nešto?!
Ja: Ne znam, niti me zanima, ako se nešto ovako stvarno desi pobeći ću iz kuće. Pa da vidimo ko je na gubitku.
-Nije mi bilo svejedno, ali je sinoć preterala i time me jako potresla. Nisam očekivala da bi mi to ikada rekla.
.
.
.
Ušla sam u učionicu i skontala da svi gledaju u mene. Nisam primetila šta je dok mi jedna krava iz odeljenja nije dobacila dok sam išla do moje klupe.
Teodora: E Nataša biće nervoze narednih par dana hahahahaha.
Ja: Izvini? ~nisam znala o čemu priča, ostavila me je u čudu.
Teodora: Dušo pogledaj izmedju nogu hahahha
~ JAO NIJE VALJDA ONO ŠTO MISLIM DA JESTE.
Ja: Kučko jedna plastična!
-Samo sam izletela iz učionice i otišla pravo u wc. Čula sam nečije glasove, ustvari to nisu glasovi već se neko ladno jebao. Istrčala sam brzo i pozvala Nikolu da dodje po mene.
.
.
.
Otišla sam do kuće, napunila kadu i legla u nju. Nisam ni shvatila da sam zaspala. Lad sam se trgla iz sna shvatila sam da je voda ledena i odmah sam izašla. "Jao suuuper još samo da se prehladim i biće divno." Brzo sam obukla pidžamu jer nisam nameravala nigde da idem a i već je pao mrak. Legla sam u krevet ali mi se nije više spavalo. Odlučila sam da pozovem Milanu da prespava kod mene. Treba mi njeno društvo.
.
.
.
Posle 20 minuta začulo se zvono na vratima.Prodrala sam se "JA ĆU" ali i bez toga bih ja otvorila vrata jer su mama i Ivan otišli u London zbog posla a Marko verovatno kod devojke.
Ja: Rekla sam ti da ne zvoniš nego samo da udješ jebote znaš da je ovo i tvoja kuć debilu jedan.
Milana: Znam soriii...
Ja: Ajmo gore stigla je pica i imam MNOGO slatkiša.
Milana: Njamiiii ajmo!
.
.
.
Ležale smo i gledale naš omiljeni film 'Nerve' najbolji film ikada! I u jednom trenutku Milana me je zapitala nešto jako čudno.
Milana: Da te pitam nešto sve ove godine ideš na zvezdine utakmice i uvek mi pričaš da si sa navijačima. Da li si ikad upoznala nekoga od njih?
Ja: Pa iskreno, jesu oni dobri za navijanje i sve je super ali čim se narod razidje i ostanu samo oni i prtovnički navijači izbije tuča. Jednom sam ostala do kraja i shvatila da je jedan dečko teško ranjen. Nikada ti nisam rekla jer sam mislila da me nećeš pustiti da idem na sever pa sa prećutala ovo.
Milana:Okej, ne naravno da ti ne bih zabranila da ideš to nije na meni, onda možda i bolje što se ne družiš sa njima.

Mala Se ZaljubilaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang