Ayliz: Ne kadar da çabuk hatırladın sen öyle
Ayliz: Oysaki ben hemen anlamanı beklemiyordum
Ayliz: Tipine ekmek bandığım heyecandan klavyeyide coşturmuş
SunnyNight: Kızım sen ne tür manyak çıktın
Ayliz: Senin manyağınım bebeğim
SunnyNight: Salsana artık bir peşimi
Ayliz: Aaa bak ama şu an alınıyorum o ne biçim küfür
SunnyNight: Lan alınmış halin bu mu?
SunnyNight: Allah rızası için alıncaksan tam alın
Ayliz: Dün öyle demiyordun ama yiğidim
Ayliz: Şimdi ne değişti?
SunnyNight: Acaba ne değişti? Hadi bir düşün bakalım
Ayliz: Benim ayliz olmam mı battı sana? Neden beni görmüyorsun? Ulan ne yaptım ben sana benden bu kadar iğreniyorsun? Bana bakınca gözlerinde ki o nefreti görmek nasıl acıtıyor biliyor musun?
Ayliz: Başkalarına gülerken gamzelerine dalıp, acaba bana da bir gün öyle gülecek misin diye hayallere dalıyorum. Gözlerin gözlerime yanlışlıkla değse bile heyecandan ölüyorum. Kokunu bir saniye daha fazla içime çekeyim diye çeşitli bahanelerle yanından geçiyorum.
Ayliz: Beni sev diye yapmadığım şey kalmadı? Çok mu çirkinim? Ya da çok mu kötüyüm? İyi de ben kötülük nedir bilmem ki. Hem sen değilmiydin "İnsanın içi güzel olmadıktan sonra dışı güzel olsa ne olur" diyen. Asıl şimdi ne değişti?
Ayliz: Bir kere sadece bir kere kalbimdeki senin için büyüyen o sevgi karmaşasını görmeye çalışsan ne olur? Sonucunda sevmezsen, sevemezsen yemin ederim bir daha karşına çıkmayı bırak, aslında her şeyin bir rüya olduğunu düşüneceğin bir şekilde ortadan kaybolurum hemdem.
Ayliz: Aşkımdan kül oldum bitiyorum. Eğer olacaksada küllerimden topla beni.
Ayliz: Küllerimden toplaki yeni bir aşk başlangıcının imzasını beraber atalım.
Ayliz: Ne olursun gör artık sevgimi Gece.
SunnyNight
yazıyor...
Çevrimiçi
Yazıyor...
Çevrimiçi
Yazıyor...
ÇevrimdışıAyliz: Ben, senin bana geldiğini görene kadar bekliyor olacağım
Ayliz: İyi geceler gülüşünde hayallerimi öldürdüğüm adam
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİRAHA | Texting
Teen Fiction"Ağlamak istersen omzun olacağım. Gülmek istersen gülümsemen olacağım. Uçmak istersen gökyüzün olacağım. İhtiyacın olan her şey olacağım."