SEÇİLMİŞ WİCCA TANRILARI

4.8K 108 42
                                    

Apollon:Yunan Işık efendisi. Karanlığın avcısı, ilhamların efendisi, kötülüğe kalkan ve doğruluğun şampiyonu.

Cernunnos:Kelt boynuzlu Tanrı. Tabiatın, yeraltının ve astral düzlemin tanrısıdır. Kelt rahipleri onu verimlilik tanrısı Hu Gadarn a tercih ederler.

Dionysus:Yunan boynuzlu Tanrı. Kurtarıcı bir tanrı olmasının yanı sıra tekrar doğup ışığın aslanı olarak belirmiştir. Dionysus genç bir kurban, gecenin rahibi, dansın ve şarabın efendisi olarak tabir edilir.

Faunus:Roman boynuzlu Tanrı. Doğal bir tanrı ve tarım, av gibi olayların efendisi. Yunan olarak Pan'a eşdeğer olarak tutulur.

Lugh:Kelt ışık Tanrısı. Parlayan tanrı olarak tasvir edilir ve ayrıca savaş tanrısı olarak da bilinir. Sanatkarların, şairlerin, bardların ve herhangi bir yapım işi ile uğraşan kişilerin favori tanrısıdır.

Osiris:Mısır tarım Tanrısı. Osiris mısır tanrıları içinde en popüler olanlardan biri olmasının yanı sıra bitkilerin, doğanın tanrısıdır ve yenilenme özelliğine sahiptir. Verimlilik ve hasatın efendisidir.

Ra:Mısır güneş Tanrısı. Ra ayrıca muhteşem biri, eski biri, tanrıların babası ve ışığın efendisi olarak da adlandırılır. Yaratan, tüm yaşamların nefesi, ilahi aşk ve kainatın ışıldayan gücü olarak bilinir.

Sol:Romanın yenilmez güneşi. Sol kehanetin ilhamı, görünmeyen doğruluğu gören, yaşam gücünü veren olarak tasvir edilir. Dokunabilir dünyada bilgi edinen ve bütün görünmeyen dünyaları gören tanrıdır.

WİCCA VE CADILIK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin