ACEMİLİK SEVİYESİ MAJİLERİ (1)

2.4K 25 0
                                    

Balon Majisi

Balon majisi, eskilerin kuşların uçuşlarına bakarak yaptıkları kehanetlerle yakından alakalı bir daldır. Bu son derece ilginç maji tekniği, iki kadim maji elementi olan ateş ve hava unsurlarını kendi kapsamında mükemmel bir şekilde harmanlar. İnsanoğlu, en eski çağlardan bu yana, gökyüzünü Tanrı’lara eşdeğer görmüş ve onu çok önemli bir kavram olarak değerlendirmiştir. O, gökyüzünü kendi zihninde, yüksek yörelerde yaşayan bir imge şeklinde görselleştirmiştir. Mesela, Norse geleneğindeki Asgardki… Burası Yggdrasil’in tepesinde kalan bir hayli ihtişamlı bir mekandır ve aynı zamanda dünyanın dişbudak ağacıdır… Başlarında Zeus olan Yunan Tanrıları panteonuysa, kendilerine meşhur Olimpos Dağı’nı mesken tutmuşlardır. Bu nedenle sunakların tüm prensibi, yukarıya hediyeler ve ayinler yollama alışkanlığı temelinin üzerinde inşa edilmiştir. Bu ritüeller, Tanrıların onlara bazı iltimaslar geçmeleri adına yapılmaktaydı.
Gökyüzü, Çin geleneğinde saf Yang’ı temsil eder. Bizler, evrenin bu bölümünün, gökteki “Büyük Ejderha” olarak resmedildiği gibi bir duruma da şahit oluruz. Oryantal Doğu geleneklerindeyse, renkli flamalar ve uçurtmalar bazı şaşaalı törenlerin eşliğinde gökyüzüne doğru serbest bırakılırlardı. Dileklerimiz de, bu sembolik öğelerle birlikte gökyüzünün en yüksek Tanrılarının huzuruna sunulmuş olurlardı.
Balon majisinin arka planında yatan asli prensipse dilek ya da kararlarınızı bunların dünyevi kısıtlamalarından kurtararak, enerjinin o şahane akışının girdabının içine sokulabilmesidir. Bunun ilk ivmesi, tabi ki sizin kendi içinizden gelen bir ivme olmalıdır. Kalan kısmın üstesinden, ayinin diğer kısmı başarıyla gelecektir. 
Kadim Yunan ve Roma kuşlara Tanrıların elçileri veya maskeli bir kılığın arkasında saklanan Tanrılar gözüyle bakıyorlardı. Kuş falının eski bu denli yaygın bir branş olmasının nedeni de işte bundan kaynaklanmaktaydı. Apollo kartal tipindeyken, şahinin Kadim Mısır açısından ifade ettiği anlamsa Horus’un ve Firavun’un ruhuydu. Kararların gökteki işaretlere danışılmaksızın alınması gibi bir durumsa kesinlikle söz konusu değildi.
Balonlar, aynı zamanda kahinlik ya da maji için asli öneme sahip olan sihirsel bir odağın vazifesini görüyorlardı. Mesela, rüzgarlı bir tepeye bir dizi renkli balonla gitmenin keyfi, isteyen herkes tarafından çıkarılabilirdi. Aslında, siz bunun aynısını kendi çocuklarınızla ya da arkadaşlarınızın çocuklarıyla beraberken de yapabilirsiniz. Alternatif olarak, buraya arkadaşlarınızdan birisiyle gidin ve giderken de yanınıza gümüş helyum balonlarınızdan birini ya da birkaçını almayı ihmal etmeyin. Bunların, belki de bir aşk ilişkisinin temennisini gösteren kalplerle, paranın istendiğini gösteren altından dairelerle, üretkenliğe ya da çocuklara yönelik gizli bir temenniye işaret eden masum yüzlü birkaç çocukla, arkadaşlık ya da yeni bir girişim isteği anlamındaki çiçeklerle ya da seyahat anlamındaki arabalarla ya da uçaklarla bezenebilmeleri de tümüyle mümkündür. Eğer siz bir süpermarketin satış reyonuna ya da muhitinizdeki bir kartpostal ya da hediyelik eşya dükkanına uğrarsanız, buradaki tasarım seçimi sizi bir hayli şaşırtabilir. Lütfen bunların içinden amacınızı ya da sorunlarınızı temsil edebilecek bir tanesini ya da belki de iki tanesini seçin; bu gerçekten de size gülmeyi ve neşelenmeyi hatırlatabilecek olan, epey yararlı bir metottur.

WİCCA VE CADILIK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin