Σήμερα ήταν η μέρα που θα μετακόμιζε ο Tae στην Busan. Ήταν φουλ αγχωμένος αλλά έπρεπε να κάνει την καρδιά του πέτρα γιατί ήξερε ότι θα ήταν ο μοναδικός τρόπος να κάνει χαρούμενη την μητέρα του. Όταν μπήκαν στον αμάξι ο Tae αποκοιμήθηκε και ύστερα από καμποση ώρα τον ξύπνησε η μητέρα του.
Μ: Ξυπνά αγόρι μου φτάσαμε.
Τ: Πόση ώρα κοιμάμαι;
M: Σίγουρα 5 ώρες.
Τ: Πω πλάκα κανεις..Tae POV
Όταν σήκωσα το βλέμμα μου αντίκρισα μια πισίνα και ένα υπεροχο σπίτι που έμοιαζε με παλάτι. Γύρισα και κοίταξα νευρικά την μητέρα μου η οποία είχε ένα χαμόγελο στα χείλη της. Πριν προλάβω να πω κάτι μας πλησίασα ένας κύριος και αγκάλιασε την μητέρα μου η οποία είχε ήδη βγει από το αμάξι.Μ: Tae μου από εδώ ο Jeon Seun. Είναι ο κύριος που σου ελεγαα!
Τ: Γεια σας χάρηκα πολύ για την γνωριμία.
S: Κεγω χάρηκα πολύ αγόρι μου. Περάστε μέσα στο σπίτι. Σύντομα θα έρθει και ο γιος μου να τον γνωρίσεις.
Οταν πέρασα μέσα στο σπίτι έμεινα άφωνος. Ήταν ακριβώς σαν εκείνα τα ακριβά σπίτια που βλέπαμε στα περιοδικά μικροί και τρελένομασταν. Σύντομα άκουσα κλειδιά στην πόρτα και είδα έναν νεαρό λιγο μεγαλύτερο από εμένα να κοιτάει εκνευρισμένα προς το μέρος μας και ύστερα να ανεβαίνει τα σκαλιά όσο πιο γρήγορα μπορούσε.S: Jungkook που πας; Δεν θα έρθεις να χαιρετησεις;
J: Δεν με παρατάτε λέω εγώ.
Είπε και ακούστηκε μια πήρα να κλείνει με φορά.S: Συγχωρέστε τον πρέπει να είναι κουρασμένος. Tae στον πάνω όροφο υπάρχουν πολύ δωμάτια. Εξερεύνησε τα με την ησυχία σου και επέλεξε ποιο θέλεις.
Τ: Ευχαριστω πολύ.Όταν ανέβαινα τα σκαλιά άκουσα δυνατή μουσική να έρχεται από ένα δωμάτιο. Πλησίασα και όταν ήμουν πολύ κοντά στην πόρτα άνοιξε ξαφνικά και είδα μπροστά μου εκείνον. Τα μαλλιά του ήταν βρεγμένα και φορούσε μόνο θα πετσέτα γύρω από την μέση. Η αλήθεια είναι πως είχε πολύ ωραίο σώμα αλλά γρήγορα κατάλαβα ότι τον κοίταξα πολύ ώρα και σήκωσα το βλέμμα μου. Όταν τον αντίκρισα ντράπηκα πολύ και κοίταξα γρήγορα αλλου. Άρχισα να κάνω γρήγορα βήματα προς κάποια άλλη κατεύθυνση ώσπου άκουσα κάποιον να λεει: Μην ξανά πλησιάσεις το δωμάτιο μου στα 2 μέτρα αλλιώς την πάτησες μαλακισμενο. Αυτό ήταν.. ήδη κατάλαβα ότι δεν θα τα πάω καλά με αυτόν τον άνθρωπο. Δεν πρέπει να με συμπάθησε ιδιαίτερα.
YOU ARE READING
Stepbrother's kink (vkook)
FanfictionJk: I am 100% sure that I am straight but why do I really want to see him under me moaning my name. I guess I will find out soon.🌹🌹