~8~

280 29 13
                                    



TaePOV

Όταν μπήκα σπίτι είδα πάνω στο ψυγείο ένα σημείωμα να λέει «Αγόρια σήμερα έχουμε έξοδο και θα γυρίσουμε αύριο το πρωί! Καλά να περάσετε και προσοχή❤️»

Αυτά είναι τα καλά του γάμου, μας αδειάζουν την γωνία για να ηρεμήσουμε και λίγο..αναρωτιέμαι ο μαλακας ο Jungkook το διάβασε; Καλά χεστηξα κιολας, είπα και ανέβηκαν τα σκαλιά για να πάω στο δωμάτιο μου. Ύστερα από κανένα δίωρο πείνασα και είπα να πάω στην κουζίνα να κανω τίποτα να φάω. Όταν κατέβηκα είδα τον ηλιθιο να βλέπει τηλεόραση και να έχει απλώσει τα πόδια του στο τραπέζι...τι αγενής που είναι ρε φίλε έτσι μου έρχεται να..μην ασχολησε ρε tae χεστον, τότε ακούστηκε μια φωνή.

Jk: Σήμερα θα φέρω παρέα σπίτι κοιτά να μην μου δημιουργήσεις κανένα πρόβλημα

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.



Jk: Σήμερα θα φέρω παρέα σπίτι κοιτά να μην μου δημιουργήσεις κανένα πρόβλημα.

Ο Tae έκανε ότι δεν τον άκουσε και συνέχισε την δουλειά του.

Jk: Δεν με ακούς που σου μιλαω ρε;

Ο Tae έχοντας ήδη ετοιμάσει το τοστ του πλησίασε την σκάλα του σπιτιού τους και πάνω που ήταν έτοιμος να ανεβεί νιώθει κάποιον να τον αρπάζει και να υον κοπανάει με δύναμη στον τοίχο.

Tae: Ρε μαλακα τι θες; Δεν βλέπεις ότι δεν ασχολούμαι με την πάρτη σου..εσυ γιατί ασχολησε με εμένα;

Jk: Άκουσε να δεις λίγο, πρώτων αυτό το σπίτι είναι δικό μου και δεν γουστάρω να με αγνοούν. Δεύτερων στα αρχιδια μου αν ζεις ή πέθανες άρα μην νομίζεις ότι ασχολούμαι μαζί σου ηλίθιε.

Πάνω που ήταν έτοιμος ο Jk να τον αφήσει και να φύγει, μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτου βρέθηκε αυτός ανάμεσα στον τοίχο και τον Tae.

Tae: Κοιτά μαλακα, έκανα πολύ κουράγιο με τις μαλακιες..φέρε όποιον σκατα θες εδώ μέσα απλά μην μου μιλάς και μην τολμήσεις να μου ξανά πουλήσεις μαγκιά.

Του είπε τον κοίταξε μέσα στα μάτια. Για μερικά δευτερόλεπτα κανένας δεν κούνησε το βλέμμα του. Έμειναν να κοιτάζουν ο ένας τον άλλον απειλητικά.. Ο Jk σύντονα τον έσπρωξε και σηκώθηκε και έφυγε από το σπίτι μέσα στα νεύρα.

Jk POV
Είναι για πολύ ξύλο ο Taehyung αλλά δεν πειράζει θα τον κανονίσω εγώ..αρχίζοντας από σήμερα κιολας. ;)

_____________________________
ΡΕΕΕ ΣΟΡΡΥ ΠΟΥ ΑΡΓΩΩΩ ΑΠΛΑ ΞΕΧΝΙΕΜΑΙΙ

Stepbrother's kink  (vkook)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora