~7~

275 25 5
                                    

Tae POV
Γαμωτο ποιο είναι το κόλλημα του...γιατί απλα γουστάρει να με πηγαίνει κόντρα. Καλά ούτε εγώ θέλω να βλέπω την ασχημοφατσα του κάθε μέρα αλλά δεν συμπεριφέρομαι και σαν μαλακας.

Καθώς διέσχιζα τους διαδρόμους του σχολείου είδα την τάξη μου. Γ2, εδώ είμαστε. Μπήκα μέσα και είδα πολλά θρανία άδεια αλλά προτίμησα να καθίσω σχετικά πίσω. Δεν άργησε να μπει και η καθηγήτρια μέσα και άρχισε να παίρνει παρουσίες. Όταν έφτασε στο δικό μου όνομα με κοίταξε με ένα χαμόγελο και με ρώτησε.
Καθ: ο καινούριος Ε;
Tae: Μάλιστα.
Της είπα και χαμογέλασα
Καθ: Καλώς όρισες αγόρι μου. Ονομάζομαι Kim Suna.
Tae: Χάρηκα! Εμένα με λενε Kim Taehyung
Ks: Τέλεια, ας αρχίσουμε λοιπόν. Α εντύπωση μου κάνει δεν βλέπω τον κύριο Jeon πάλι.
Jk: Εδώ είμαι.
Είπε και μπήκε με το όσο του στην τάξη και έκατσε δυο θρανία δίπλα.

Tae Pov

Δεν φάνηκε να με είχε παρατηρήσει μέχρι που συναντήθηκαν τα βλέμματα μας και με κοίταξε με ένα βλέμμα σαν να θέλει να μου βγάλει τα μάτια από τα νεύρα του.. ΝΑΙ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΜΗΜΑ..

Η υπόλοιπη μέρα πέρασε εντελώς αδιάφορα μέχρι που χτύπησε το κουδουνι για σχόλασμα. Καθώς περπάταγα στους διαδρόμους σκεφτόμουν ότι είδη γνωρισα στα διαλείμματα 2-3 άτομα και γενικά ήμουν ευχαριστημένος από την όλη μέρα. Νταξει αν παραβλέψουμε κάτι βλέμματα του Jungkook όταν μίλαγα με άτομα. Μπεσα έδειχνε να με μισεί. Ναι Jeon το κατάλαβα σταματά να με κοιτάς έτσι. Τέλος πάντως είχα ήδη φτάσει στην έξοδο και εκεί είδα τον Jungkook να φασωνει μια, ταυτόχρονα με κοίταζε και καταλάβαινα το χαμογελακι του, γρήγορα αυτό το χαμογελακι του κόπηκε όταν με είδε να χαχανιζω κουνωντας το κεφάλι μου σαν απλά να του λέω ξεκάθαρα το ποσό αξιολύπητος είναι.

 Τέλος πάντως είχα ήδη φτάσει στην έξοδο και εκεί είδα τον Jungkook να φασωνει μια, ταυτόχρονα με κοίταζε και καταλάβαινα το χαμογελακι του, γρήγορα αυτό το χαμογελακι του κόπηκε όταν με είδε να χαχανιζω κουνωντας το κεφάλι μου σαν απλά να του λέω...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Άρχισα να περπατάω προς το σπίτι όταν είδα στον δρόμο μια κιόλας που μόλις είχα γνωρίσει στο σχολείο. Είχαμε πιάσει κουβέντα όταν είδα τον Jungkook να περνάει δίπλα οδηγώντας ένα αμάξι, φάνηκε να μην του άρεσε που με είδε με παρέα. Στα αρχιδια μου λίγο.

____________________________

ΚΑΛΕ ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ

Stepbrother's kink  (vkook)Where stories live. Discover now