Luku 3.

840 57 8
                                    

Heräsin tosi "kivaan" päänsärkyyn. Murisin itsekseni ja avasin silmäni. Olin jonkun pukuhuoneessa. Mietin, että mitä tapahtui ennen kuin nukahdin. Sitten se tuli mieleeni.

"Oot ihan hiton turha tossa bändissä! Ruma, oksettava ja vielä kerran turha! Hanki oikee elämä!"

Se tyyppi ei tainnu tajuta, että toi sattu tosi paljon. Pelkkä lause. Huokaisin ja katsoin vähän enemmän ympärilleni. Tää pukuhuone on varmaan joko Zaynin, Louisin, Harryn taikka Liamin. Nousin istumaan ja ravistelin silmiäni. Seinillä oli bändistämme kuvia. ja yksi kuva, jossa olen minä ja.. Liam. Tää pukuhuone on varmaankin sitten Liamin.

"Um.. Niall..?" joku sanoi hiljaa. Käänsin katseeni oikealle, ja ovella oli Liam. "Ooksä kunnossa?" hän kysyi.

"Kuinni?" kysyin vastaamatta kysymykseen. Jos valehtelen Liamille, hän kyllä huomaa sen silmistäni ja käytöksestäni. Liam huokaisi ja sulki oven. Sitten hän käveli mua kohti ja istui mun viereen sohvalle.

"Meinaan että.. Kun kannoin sut pois lavalta, sä itkit todella paljon. Sitten ihmettelin, että sä et enää vastannu mulle, ku kysyin sulta kysymyksen silloin, kun kannoin sua. Sit huomasin, että olit pyörtyny.." Liam sanoi huolestuneena. Nyökkäsin vain, kun en tiennyt lainkaan, mitä vastaisin. Istuimme hiljaa. Kumpikaan meistä ei sanonu mittään.

Liam oli juuri sanomassa jotain, kunnes ovi pamahti auki. Sisälle säntäsi Louis, Harry ja Zayn.

"NIALL!" Louis huusi ja työnsi Liamin pois sohvalta. Sitten Louis istui viereeni ja halasi sitten mua todella lujaa.

"Ookskunnossa?Mitäsiellälavallatapahtu?ooksihanoikeestikunnossa-"

"Louis! Älä kysele liikaa Niallilta.Hän varmaanki tais herätä just äske" Zayn sanoi. Louis katsoi hetken Zayniä ja sitten päästi irti musta. Harry näytti taas jotenki vihaselta, ja en kyllä tiiä miks..

"Sori.." Louis sanoi hiljaa. "Mut.. Mitä siellä tapahtu?" Louis kysyy.

Katsoin Louisia hetken ja katsoin sitten alas kenkiäni kohti.

"En haluais puhuu siitä nytten.."

Louis ja kaikki muutkin katsoivat minua surullisilla katseilla. Liam näytti siltä että se tietäis jottai tästä. Mutta.. Liam oli silloin aika lähellä mua, ku se mies huus mulle paskaa.. Uskon, että Liam haluu puhuu tänään vielä mulle.

"Niall.. Sähän tiedät, et voit aina puhuu meille kaikesta..?" Zayn sanoo. Nyökkäsin nopeasti. "Hyvä. Sun ei oo pakko sanoo meille nyt mitään. Tuu sitte puhuu, ku pystyt puhuu siitä, eiks jeh?" Zayn kysyi ja hymyili hieman. Nyökkäsin vielä ja hymyilin.

"Kello on jo aika paljon, nii pitäskö mein mennä ny hotellii? Mua väsyttää hieman" Harry mutisee ja räpyttää silmiä väsyneen näköisenä. "Aww. Pikku Haz on väsyny.." Louis sanoo ja tönäisee Harryä olkapäällä. Harry punastui hieman ja katsoi maata kohti. Hetkinen.. Punastui? Harryllä ei oo nyt kyllä kaikki muumit laaksossa..

"Joo mennää vaa" sanoin ja hymyilin hieman.

Me kaikki pakkasimme ja menimme mustan auton kyytiin.

××××××××××××××××

Pääsimme viimein hotellin eteen. Nousimme pois auton kyydistä ja kävelimme sisälle. Paul, vartijamme, meni varaamaan meille huoneen. Hän sai viimein sen varattua ja toi avaimen meille. Kun pääsimme sinne, siellä oli neljä makuuhuonetta.

"MÄ OTAN TÄN ITTELLENI" Zayn huudahti ja juoksi reunimpaan makuuhuoneeseen lukiten oven perässään.

Me kaikki neljä jäätiin tuijottamaan Zaynin ovea. Sit Louis päätti rikkoa hiljaisuuden:

"Noh, jaanks mä Harryn kans huoneen vaai mitä tehää?"

Nostin olkapäitäni. Samoin Liam. Eli, mulle ja Liamille on ihan sama, mut entäs Harry?

"Mä ja Louis voitas jaata toi huone, se olis kivaa" Harry sanoi. Me kaikki tuijotettii Harryä 'mitä helvettiä' katseella. Sit vast se tajus, mitä se sano ja punastu tosi paljon.

"Um.. Mä meen jo tohon.. Huoneeseen.. HEIppa" Harry sanoi ja meni nopeasti Zaynin viereiseen huoneeseen jättäen oven auki Louisille.

Louis katsoi hetken ovea ja sitten mua ja Liamia.

"Mikä Harryllä oikein on..?" Louis kysyy. "En tiiä.. Se on ollu jo monta viikkoa tollane.." Liam sanoo. Louis katsoo sen ja Harryn huoneen ovea miettivän näköisenä. "Mä puhun sille sitten jossai välis. Mut öitä" Louis sanoo ja kävelee sen ja Harryn huoneeseen sulkien oven.

"Nooh.." Liam aloittaa. "Öitä Niall" Liam sanoo ja hymyilee. "Öitä" sanoin ja hymyilin takaisin. Sitten Liam kävelee omaan huoneeseensa sulkien oven perässään. Mäkin menin omaan huoneeseeni ja laitoin oven varovasti kiinni. Pesin hampaani ja vaihdoin yövaatteet päälle. Noh, uus valkone t-paita ja bokserit. Sitten kävelin sängyn luo ja menin peiton alle ja koitin ruveta sitten nukkumaan.

Kaks tuntia jo kulunut enkä saanut vieläkään unta. Todella moni asia pyöri koko ajan päässäni. En vain saanut niitä mielestäni pois..

Kuulin oven narahtavan. En tiennyt lainkaan, kuka sieltä on tulossa. Ny rupes vähä pelottaa..

"Niall?" tuttu ääni kysyy. Liam.

"Mh?"

"Et kai sä nuku?" Liam kysyy.

"Joo 'nukun'. Puhun sulle muuten vaan" sanoin ja naurahdin hiljaa. Liam vaan kikatti.

"Et säkään näköjään saa unta.." Liam sanoo. Nyökkäsin hieman, mut en oo varma, näkikö Liam, koska tääl huoneessa on aika hämärää. "Voinks mä nukkuu tääl tän yön?" Liam kysyy varoen. "Joo tottakai" sanoin ja  hymyilin. Liam hymyili takaisin ja käveli sängyn toiselle puolelle. Sitten hän laittoi peiton ympärilleen ja tuli lähemmäks mua. Liam kietoi kätensä mun vyötärölle takaa päin.

"Öitä Niall"

"Öitä Liam" sanoin ja nukahdin hymy kasvoillani.

××××××××××××××××××

Heiiiiiips!

Jee! sainn tän luvunn tehtyyyyy!

en oo oikei kerinny kirjoittaa tätä koska koulu..

nooh, mut kuitenkin kirjotan uuden luvun mahdollisimman pian!(:

äänestäkää ja kommentoikaa! kommentit aina piristää mun päivää:3

×käviks joku kattoo wwa-tour elokuvan? se.. oli.. AMAZAYN cx

Broken Heart Niam Horayne (finnish)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora