Poniedziałek
- Hej, Manoban, jaka teraz klasa? - zapytała Rose, idąc obok owej dziewczyny.
Dziewczyna spojrzała na kartkę, którą trzymała, i cicho rzekła:- 2 b.
- Dzięki. - Rose skręciła w prawo, i zapukała do sali 205. Po krótkiej chwili weszła do niej, za nią podążała Lalisa, zamykając drzwi.
- Przepraszamy bardzo, mamy ogłoszenie. - powiedziała Rose stojąc przed całą klasą, wpatrującą się w nią. Odwróciła się do nauczycielki, uśmiechając się promiennie, po czym znów spojrzała na klasę - samorząd uczniowski przypomina o balu drugoklasistów w przyszłym tygodniu. Serdecznie zapraszamy każdego. - rozejrzała się po sali, po czym spojrzała na Lalisę, stojącą za nią. Dziewczyna podeszła bliżej Rose, i patrząc na całą klasę rzekła:
- Potrzebujemy też chętnych do pomocy przy dekoracjach. Cała sala gimnastyczna musi być udekorowana. Gdyby ktoś chciał pomóc, niech zgłosi się do samorządu. Będzie nam bardzo miło! - uśmiechnęła się lekko, po czym wycofała się. Rose coś jeszcze mówiła, ale Lalisę bardziej interesowała osoba siedząca w ostatniej ławce, wpatrująca się z zaciekawieniem w swoje paznokcie. Była to Kim Jennie. Lalisa od podstawówki się w niej podkochiwała, ale nigdy nie miała odwagi wyznać tego Jennie.
Lalisa nawet nie zauważyła, kiedy Rose zakończyła swój monolog, i przeprosiwszy za wtargnięcie na lekcję, zaczęła kierować się do wyjścia.
Lisa szybko uśmiechnęła się do nauczycielki, po czym wyszła z sali zamykając drzwi i doganiają przyjaciółkę idącą do następnej klasy.- Ile jeszcze klas do odwiedzenia? - spytała Lisa, spoglądając w stronę Rose.
- Jeszcze dwie... Eh, w nich pewnie też nikt się nie zgłosi do pomocy... - westchnęła cicho.
- Trudno... same udekorujemy salę. Damy radę, prawda?
- To może być kłopotliwe... ale nie mamy innego wyjścia.
- Myśl pozytywnie... to może być fajna zabawa!
- Ta, fajna zabawa. Czekaj, bo Ci uwierzę...
- Dobra, skończ! Co będzie, to będzie. Teraz idziemy do następnej klasy - Lisa stanęła przed drzwiami do klasy chemicznej - może tu ktoś się zgłosi.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pierwszy rozdzialik już jest ♡
CZYTASZ
ʙᴀʟ | ᴊᴇɴʟɪsᴀ (ᴢᴀᴋᴏńᴄᴢᴏɴᴇ)
Short Storyʟɪsᴀ ᴊᴇsᴛ ᴢᴀᴋᴏᴄʜᴀɴᴀ ᴡ ᴊᴇɴɴɪᴇ, ᴄᴏ ᴊᴇsᴛ ᴊᴇᴊ ɴᴀᴊᴡɪęᴋsᴢʏᴍ sᴇᴋʀᴇᴛᴇᴍ. ᴄᴏ sɪę sᴛᴀɴɪᴇ, ᴊᴇżᴇʟɪ ᴊᴇɴɴɪᴇ ɢᴏ ᴏᴅᴋʀʏᴊᴇ?