Тэд үүнийг мэдэхгүй

129 9 3
                                    

Ж: Чамайг ирнэ гэж бодсонгүй шүү. Ямартай ч ирсэнд баярлалаа. Ор л доо.

Т: (Би ч ирнэ гэж бодоогүй) Ѳѳ харин танд ѳртэй бас ирнэ гээд хэлчихсэн болохоор ирэхгүй байж чадсангүй ээ. Ѳнѳѳдѳр таны ажилд тусалъя гээд цаг гаргаад ирлээ.

Ж: Баярлалаа. За тэгэхээр хоёулаа хана, шал, гэрэл, шкаф, гал тогоог янзалчмхвал би гэдэг хүн гэртэй болох гээл байна шүү хэхэ.

Тѳгѳлдѳр дотроо яах гэж ирвээ, ямар их ажил вэ гэж бодоод шантрангуй хоолойгоор эхэлцгээе хэмээн хэллээ. Тэд үүднээс эхлээд бүх ажлаа дуусган Тѳгѳлдѳр хийж үзээгүй бүх л ажлаа хийж үзлээ. Шинэ багш түүнээр тоглоом хийн элдвийг ярьж цаг хугацаа ч хурдан ѳнгѳрлѳѳ. Гэрийн ажил дуусах дѳхѳж тэд ч дотно яриагаа үргэлжлүүлсээр, Тѳгѳлдѳр шоглуулсаар нэг юм тэд ажлаа дуусгав.

Ж: Дуусчихлаа. Чи ирсэн болохоор хамтдаа хурдан дуусгалаа шүү.

Т: Миний хийх ёстой зүйл байсан шүү дээ. Хэхэ

Ж: Би чиний англи хэлний шалгалтын дүнгүүдийг харсан. Багш хүний хувьд үнэхээр сэтгэл эмтрэм дүнгүүд байна лээ. (инээв) Ѳдѳр болгон манайд ирж багшаасаа нэмэлт давтлага авч байгаарай за юу.

Т: Заа. (Үгүээ) Ѳѳ унтлагын ѳрѳѳнд тавих гэрэл энд байна. Энийг нэг тогтоохгүй бол болохгүй байхдаа. Би тогтоочихъё.

Ж: Чи ѳмнѳ нь шатан дээр гарч үзээгүй гэсэн биз дээ. Зүгээр үү?

Т: Хүн болгон л анх удаагаа юм хийж үздэг шүү дээ. Энэ миний анхных болог.

Авжуранд гэрэл тогтоохоор Тѳгѳлдѳр шат руу гарав. Гэрлээ оруулж тогтоон буух гэтэл Тѳгѳлдѳрийн цамц шатны ѳнцѳгт тээгэлдэн тэнцвэрээ алдлаа. Тѳгѳлдѳр цамцаа шатнаас сугалан авч буух гэтэл шат баруун тийш гэлжийн тэнцвэргүй болон унах нь тэр. Унах тэр мѳчид Тѳгѳлдѳр ѳѳрийн мэдэлгүй хашхирж байтал огт ѳвдѳлгүй нэг зүйл дээр уначихжээ. Тѳгѳлдѳр хэн нэгнийг тийм ойроос харсан тохиолдол үгүй. Нэг мэдэхэд л англи хэлний багшийн дээр хэвтэж байв. Дотуураа юм ѳмсѳѳгүй дан цамцтай байсан боловч шатанд орооцолдон Тѳгѳлдѳр цээж нүцгэн хэвтэж байгаагаа сая л ухаарав. Жош түүний ѳѳдѳѳс гүн хѳх нүдээр цоо ширтэн гацсан мэт огт хѳдѳлгѳѳн хийлгүй хэвтэж байлаа. Тѳгѳлдѳр сандран босох гэтэл Жош түүний гараас барин нѳгѳѳ гараараа нуруунаас нь тэвэрж цээжиндээ наалаа. Тэдний хамар шүргэлцэх хэмжээнд хүрж бие биенийхээ амьсгалыг мэдэрж байв. Тѳгѳлдѳр тэр үед юу бодож байснаа ойлгоогүй боловч хүзүүгээ сунган уруул дээр нь зѳѳлхѳн үнслээ. Жош юу болсныг гэнэт ухаарсан мэт ѳѳдѳѳс нь зѳрүүлэн зѳѳлѳн үнсэж эхлэв. Тэд бие биелээ улам наалдаж нараа бүтэн биеээр нь гүйлгэн үнсэлцсээр байлаа. Жош цамцаа тайлж тэд бие биеэ нүцгэн цээжээрээ мэдэрч байлаа. Тэдний амьсгал түргэсч нэгэн цул болох гэтэл хаалга онгойх чимээ сонстов.

Т: Хэн бэ? (шивнэх)

Ж: Манайд хүн ирэх ёсгүй дээ. Алив шкафнаас нэг цамц олоод ѳмсчих. Би хэн гэдгийг хараад ирье. Биднийг хэн ч мэдэх ёсгүй. ТЭД ҮҮНИЙГ МЭДЭЭГҮЙ ѳнгѳрѳх хэрэгтэй.

Хэн нэгэн: Сайн байна уу..,

Багшдаа би хайртай | Mongolian LGBT Where stories live. Discover now