Molnár Kiki × Polla

241 18 6
                                    

*...Play it-es felesleg....*

Molnár Krisztián éppen a tegnapi bebaszós lájv fáradalmait heverte ki, mikor fatelja benyitott, egy kolával a kezében.

Kiki illedelmesen megkérdezte..

- Na, mih van fatel, holnap után megint lesz beaszós lájv?

Az apa erre a válát vonta, majd elkezdte szürcsölni a koláját.

Molnár Krisztián lassan felhúzzta felesleges zsírját az ágyról és lassan felállt.

- Fijam - mondta a fatel - Nem- e ma lesz az pléj ith?

Molnár Krisztián hirtelen rájött, hát persze a play it.
A debreceni Play it ma lesz.
- Na jovan fatel...akkó megyünk- kezdte, de nem fejezhete be, mert a tegnapi lájvval szervezetébe jutatott "tápanyagok", hirtelen kikivánkoztak hősünkből és egyenesen a padlóra locsantt.

- Öhhhhhh..... - mondta Kiki 140000 IQjával és gyorsan elgondolkozott mégegyszer az élet értelmén.

2 órával később.....

Molnár Krisztián és fatelja szerencsésen kiért a playitre, így már a Molnár Kiki Gamevlog rajongók se maradtak Krisztián nélkül.

Azzonal oda is sereglettek a kiskorúak a "nagy videóshoz", hogy aláírást kérjenek.

Krisztián bár szívesen teljesítette volna a kérést, de mivel se írni, se olvasni nem tudott, inkább elbeszélgetett a gyerekkel a 21.század gondjairól.

- Lehet, hogy holnahp utánh nem lesz bebaszós lájvvvhhh, mer há a fatel aszt mondta gyelekik..... - beszélt Kiki az emberíség egyik legnagyobb tragédiájáról, nem bírta könnyek nélkül.

- Tudjátok gyelekik...hüpp - mondta Kiki, hangján halatszodott a meghatottság - Az élethh... asz éleht hüppp... Nem igaszságoshhh...

Sírt mikor kiejtette az utolsó szót.
Majd fateljára nézett, akinek szintén könnyes volt a szeme.

- Fiam, én......... - kezdte a zseni atyja. - Én sosem tiltottam meg, hogy ne lehesen bebaszós lájv.

- JaaaaAaa ténleg - jutott eszébe Krisztiának. - Nah, akkó mindegy gyelekik.

- De visszont megtaláltam Pollát - mondta a fatel.

Molnár Krisztián újból apjára nézett.
Pollával már régóta shipelik őket és Kiki is nagyon remélte, hogy ebből lesz valami.

- Hol?

- Kövess!

Majd Kiki a tízenévesek köréből szabadulva követte apját, egészen Pollához, aki éppen aláírásokat osztogatott.

Kiki ránézett a lányra, szőke haját gyönyörűnek találta.

- Szija Polla! Nem jönnél el egy bebaszós lájvba?

Tette fel a kérdést Krisztián.
A lány  ránézett Kiki feleslegére, majd a következőt válaszolta.

- Igen!!!!

Magyar Youtube Oneshots *Nagyon durva😱😰*Donde viven las historias. Descúbrelo ahora