Dezső Bence × Refplay Part 1

101 5 1
                                    

_BrodaStar_

- Gyerekek, ez így nem lesz jó. - jegyezte meg  Bence, aki éppen tárgyalt.
Az, hogy kivel is tárgyalt nem érdekes, de
a brodapesttel kapcsolatos volt.

- Kell még egy tag! - jelentette ki Bence.

---- Eközben

- Ez egy újabb refplaly videó, lájkoljátok !4!4!4!!!!
Rock n' roll
Eredeti játékok olcsóban!!!
Lájk
Lájk

Ohh, nézünk videót!

Amúgy nekem Angliából írogatnak vissza,jaj ne a macska nem tud beleugrani....nehhhh...

Amúgy Lábfétisem van!!!44!!!

Már megint egy nagyon értékes és tanulságos videót töltött fel az internetre, gondolta Sarkadi Roland, aliasz: Refplay.
Kellett neki az, amit nézetségnek hívtak, mert ő végtelenül kekszuális és méghozzá szerény.

Bár pénzért vette a nézettséget és már majdnem egy egész hada volt kamuprofilokból, mégse akkartak neki vissza írni a lányok.

Pedig ő egy igazi roksztár, csak a Hooligans(valami pop rock  cuccos) a kedvenc együttese, pedig sokan hitték hogy Tankcsapda.

De nem baj, a nők rohadjanak meg, mindegyik csak megerőszakolni akkarja, mert ő olyan kekszuális!!44!!44

De most kellett neki egy kis inspiráció, ezért rákeresett Desző Bence csatornájára,
két videó lett ma feltöltve.

Az egyikben Dezső Bence és barátnője a 13 éves gyerekeknek a közöttük történő felnőtt dolgokról beszélgettek, mert ez a legfontosabb dolog egy alig kamasz gyereknek. De a másik, új tag kell.....A Brodapestbe....

Refplay azonnal a videóra kattintott....

- Sziasztok!Ti szeretnétek lenni a következő Broda tagok, ha van youtube csatornátok, bekerülhettek közéttek, csak írjatok az ímélemen, a leírásban.Köszike

Nem tehetett mást, meg írta az ímélt.

-Ez után Dezső Bence_

Meg kell néznem az íméljeimet.Már két órája fenn volt a videó, 20ezren látták már.

Megnyítottam az ímél fiókom, és 5 új levelet kaptam.

Négy  kisebb csatorna tulajdonos volt és egy ember, aki megfogalmazott rólam egy hosszú kritkát, mármint egy troll.

Végig néztem a jelentkezők csatornáit, de egyik sem volt nagyon botrányos, vagy szánalmas, hogy nézettséget lehetne belőle szerezni.

De az utolsó youtube csatorna, az meglepet.
Reakció videók, de ez az ember... egy casanova, neki angliából írnak vissza wwwooooowwww.

Hihetetlen.....
Aztán észre vettem egyre több és több videóját nézem meg.

A haja, az arca, miden olyan kekszuális.
Főleg a hangja....Várj nem..nem nem

Én egy férfi vagyok és van barátnőm, ezt nem szabad gondolni. De tovább néztem, s egyre jobban csodáltam, egy idő után már nem törödtem vele, hogy rossz az amit teszek.

Rock n' rolll
Egy újabb refplay videó lájkoljátok osszátok szét, de mindenkép lájkoljátok

És az a sok reklám, egyszerűen zseniális.... nem csak szép, de még a marketinghez is ért, már nem látom a videót annyira sok a reklám rajta.

Azt hiszem tudom ki lesz a Brodapest következő tagja.

End óf párt ván>>>>>

(Fenn van egy kis jó zene, akik igazi rock n' rollt akkarnak hallgatni.)

Magyar Youtube Oneshots *Nagyon durva😱😰*Où les histoires vivent. Découvrez maintenant