39 | @Karbeyazi_

287 14 1
                                    

Hikaye: Eleven • PJM

Fandom: ARMY

Karakter: PJM

Yazar: Karbeyazi_

1) Bize kendinizi birkaç cümle ile anlatır mısınız?

Duygusal biriyim, sevdim mi çok sever fazlaca değer veririm. Yaşımı ruhen ve fiziksel olarak göstermeyen biraz çocuk ruhlu bi tipim. Yazmayı müzik dinlemeyi seviyorum.

2) Hikaye yazmaya nasıl başladınız? İlk hikayenizi hatırlıyor musunuz?

Karşıma çıkan ficleri okudum daha iyisini yaparım dedim. Böyle başladı. Gerçi o ficler fazlaca basitti ama yeni yeni tanışıyordum bu mecra ile. Ve de ilk hikayemi hatırlıyorum malesef.. Tam bir feceatti.

3) Yazarken size ilham veren şey nedir veya nelerdir?

Ben karakterlerimden ilham alıyorum. Onlar gibi düşünmeye hareket etmeye çalışıyorum.

4) Wattpad'de severek okuduğunuz bir hayran kurgu yazarı ve takipçilerimize önerebileceğiniz bir hikayesi var mı?

Aşırı severek takip ettiğim bir sayfa yok fakat bu sayfanın birden fazla kurgusunu okumuştum ve güzellerdi. ibangtanyou öneririm

5) Kendi çalışmalarınızdan bizimle paylaşmak isteyeceğiniz bir alıntı var mı?

'Benim hikayem olur musun?'

'Hiçbir şeyim yoktu, sen geldin her şeyim oldun.'

6) Seçtiğiniz fandomın/karakterin özel bir anlamı var mı? Sizi böyle bir hikaye yazmaya yönlendiren nedir?

Fazlaca anlamlılar benim için. Onlarda aradığım fakat bulamadığım samimiyeti buldum. Ben 20 yaşındayım ve müzik dinlemeyi yaşam felsefesi haline getirmiş biriyim. Ve de onların müziği beni çekti, kendi aralarına aldılar ruhlarınsan bir parça sundular. Müzikleri samimiyetleri beni onlara çekti. Beni değiştirdiler. Bu yaşıma kadar birilerine bu kadar bağlanmamıştım ben :d

7) Hikayelerinize gelen yorumlar arasından unutamadığınız bir yorum var mı? Sizi eğlendiren, duygulandıran herhangi bir şey olabilir.

Çok fazlaca var fakat  birini unutamıyorum. 'Hayallerimi tozlu raflardan alıp renklendirdiğin için teşekkür ederim.'Ve de şey,'Bir gün kitaplığımda kitapların sıra sıra dizili olacak. İlk alan ben olacağım.' Vs gibi yorumlar beni çok duygulandırıp mutlu ediyor. Yorumların sahiplerine öpücükler 💋

8) Hayran kurgu yazmanın bize göre en zor yanı zaten sevilen bir kişiyi/karakteri bambaşka bir karakterin içine sokmaktır. Bunu yaparken zorlandığınız oldu mu? Yarattığınız karakterle, hayranı olduğunuz kişiyi/karakteri uygun bir şekilde yansıtabildiğinizi düşünüyor musunuz?

Dediğim gibi samimiyetleri beni onlara bağladı. Yani onların samimi yanlarını görebildiğim için karakterimi de o biçime sokmak çok aşırı zor olmuyor.Yansıtabildiğimi söylüyorlar fakat ben yeterli bulmuyorum. Daha iyi olabilirim.

9) Hayran kurgu dediğimiz zaman, iyi bir hikaye için en önemli 3 unsur nedir?

Sizin de dediğiniz gibi karakteri yansıtabilmek,Kugunun farklı ve sürükleyici olması,Bir de anlatım biçimi. Bizi kendine çekmeli.

10) Hayran kurgu yazarlarına ne önerirsiniz?

Çok okusunlar, akla gelir gelmez yazmak pek olmuyor. Taklit etmesinler özgün olsunlar 😇

11) Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Varsa nedir?

Starmy♥️ Çikolatalı sütlerime teşekkür ediyorum onları çok seviyorum 🍫🥛 daha mükemmel kurgularda buluşmak dileğiyle sizi cidden çok seviyorum🐣

Hayran Kurgu RöportajlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin