Hikaye: Kanunsuz || DC
Fandom: DC
Yazar: Pozan_
1) Bize kendinizi birkaç cümle ile anlatır mısınız?
Ben Pozan, kullanıcı adımdan da anlaşılabileceği gibi. Yazmayı ve okumayı çok seviyorum. Marvel, DC ve de Video oyunlarına karşı özel bir sevgim var. 2014'ten beri bu uygulamada yazıyorum ve şu anda üç farklı hesaptan kitaplara devam ediyorum.
2) Hikaye yazmaya nasıl başladınız? İlk hikayenizi hatırlıyor musunuz?
Aslında şimdilerdeki yazma amacıma gayet ters bir şekilde başladım. Daha öncesinden kafamda kurgulamalar ve öykülemeler yapıyordum ama elime kalem defter alıp da yazmaya başlamam dokuz yaşıma uzanır. O zamanlar hem okuyacak kitap bulamıyordum hem de paraya ihtiyacım vardı. Annem bana kitap yazabileceğimi söyledi ve bundan para kazanabileceğimi de ekledi. Ben de hayalimdeki okumak istediğim kitabı, hayalimde satın almayı planladığım oyun konsolunu düşünerek yazmaya başladım. İlk hikayem ise yine bir süper kahraman hikayesiydi. Telepatik güçleri olmasına rağmen kendisine "Mıknatıs Çocuk" rumuzunu alan bir çocuk kahramanın sekiz dosya kağıtlık hikayesiydi. Kahraman kötüler tarafından kaçırıldıktan sonra devam etmedim, o defteri bugünlerde bulsam, düzenleyip yayınlamak isterdim. Kafamda kurguladığım ilk hikaye ve kafamdan uydurduğum ilk karakter ise uzaydan dünyaya düşen ve "Shadow" isminde olan bir uzaylının (venom tarzı, bir bedene bağlanmadan yaşayamayan tarzda bir uzaylıydı), evden kaçmak isteyen bir çocuk karakterle karşılaşması ve beraber yaptıkları bir yolculuk hikayesiydi.
3) Yazarken size ilham veren şey nedir veya nelerdir?
Müzikler, özellikle aksiyon kısımlarında müzikler özellikle ilham veriyor. Çok şiddet dolu ve agresif bir aksiyon kısmıysa muhtemelen yazarken arkada metal ya da Rock çalmıştır. Onun dışında ilham aldığım yerler rastgele. Yolda yürürken kulak misafiri olunan diyalog, izlenen filmler, birilerinin anlattığı anılar, sosyal medyada paylaşılanlar vesaire.
4) Wattpad'de severek okuduğunuz bir hayran kurgu yazarı ve takipçilerimize önerebileceğiniz bir hikayesi var mı?
Uzun uzun yanıt verebilirdim ama birçok kurgu ne yazık ki kaldırıldı. Severek okuduğumuz ama kaldırılmış olan bütün kurgulara bir dakikalık saygı duruşunda bulunalım hemen. Tavsiye kısmına gelirsek eğer, şu an devam etmekte olan kurgulardan, bence Marvel fandomının şu an aktif olarak yazanlar arasından en tanınanlarından biri olan Chiqelata 'nın Kan Kırmızı isimli bir kurgusunu tavsiye edebilirim, ahoyahoymcavoy 'dan Agents Blood isimli kurgusunu severek okumuştum. hailmarvel isimli arkadaşımızın loving and losing + sam wilson isimli minik ve şirin bir kurgu da yakın zamanda okunup beğendiklerim arasında. uzaydagezenkarinca isimli arkadaşımızın da Rule || Scott Lang de her ne kadar Marvel'ın bildiğimiz kum havuzunda oynamasa da Paul Rudd Scott Lang'inin başarıyla taşıyabileceği güzel bir kurguydu. Ship kitabı olarak nature01 isimli yazarımızın Differences isimli SpiderWitch kitabını tavsiye ederim. Eskilerden örnek vermem gerekirse, freakinneverland 'in blur isimli kurgusu da bence okunmaya değer. Daha birçok örnek verebilirim ama ilk solukta aklıma gelenler bunlar oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayran Kurgu Röportajları
De TodoSevilen hayran kurgu yazarlarıyla yaptığımız röportajlar ile sizlerleyiz! Önerilerinizi formla iletebilirsiniz.