~ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5ο~

13 5 5
                                    

ΧΑΡΟΎΛΑ ΧΩΡΙΣ ΒΛΑΚΕΙΑ ΔΕΝ ΓΊΝΕΤΑΙ. Ε ΌΧΙ. ΘΥΜΆΣΤΕ ΠΟΥ ΣΑΣ ΈΛΕΓΑ ΓΙΑ ΈΝΑΝ ΦΟΎΡΝΟ? Ε ΕΝΤΆΞΕΙ ΕΠΕΣΕ Η ΜΙΣΉ ΤΆΞΗ.


After a long time


Τ: χαρά σχετικά με αυτό που μου έκανες πριν.
Ε: ναι?
Τ: την έχεις βάψει.
Ε: εγώ γιατί καλέ? Σιγά μια σπροξια ήταν. Πφφφ καλα τι θα μου κάνεις? Να αρχίζω να τρέχω?
Τ: αχα. Το μόνο που είπε ήταν ΑΧΑ. Οκ τολακι θα σε κανονισω εγώ.


Κάντε εικόνα ένα αγόρι και ένα κορίτσι να τρέχουν σε μια μικρή τάξη που η οποία είναι βιβλιοθήκη :) Επιπρόσθετα γ******* όλοι η τάξη, τα παιδιά φώναζαν αλλά το χειρότερο είναι πως ένας συμμαθητής μου είπε COUPLE GOALS. Ε ΌΧΙ!


-ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΧΑΛΆΕΙ ΧΑΡΆ ΚΙΟΛΑΣ ΝΑ ΤΑ ΕΊΧΑΤΕ.


ΜΑΖΕΨΟΥ ΠΕΡΣΕΦΩΝΗ ΜΗΝ ΣΟΥ ΒΓΆΛΩ ΤΟ ΛΑΡΎΓΓΙ. ΆΚΟΥ ΕΚΕΊ 🙄


-ΚΑΛΆ ΚΑΛΆ ΧΑΡΆ ΕΣΎ ΆΛΛΑ ΕΛΕΓΕΣ ΧΘΕΣ ΣΕ ΕΜΈΝΑ😏


ΠΌΤΕ ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΥ? ΞΕΡΕΙΣ ΚΆΤΙ ΠΕΡΣΕΦΩΝΗ ΑΠΛΆ ΣΚΑΣΕ. ΜΑ ΕΓΏ ΝΑ ΘΈΛΕΙ ΑΥΤΌ ΤΟ ΤΟΛΑΚΙ ΟΠΩΣ ΛΈΕΙ Η ΦΑΝΉ ΚΑΙ Η ΔΉΜΗΤΡΑ.


- ΖΗΛΕΎΟΥΜΕ, ΖΗΛΕΎΟΥΜΕ?


ΤΙ ΝΑ ΖΗΛΈΨΩ? ΤΟ ΚΩΛΟ Ή ΤΟ ΣΤΗΘΟΣ ΤΟΥΣ? ΈΧΩ... ΈΧΩ... ΜΜ ΚΆΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΈΧΟΥΝ ΑΥΤΕΣ!


Κοιτάξτε... Είναι όμορφες και καλές κοπέλες. ΤΟ ΜΌΝΟ ΚΑΚΟ ΕΊΝΑΙ ΠΩΣ ΓΛΎΦΟΥΝ (που πάει το μυαλό σας πονηρουληδες?) ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΤΆ ΤΟΥΣ ΚΡΑΖΟΥΝ! Καλα και ποιος δεν κράζει τους δασκάλους αλλά δεν τους γλύφει ΑΚΙ όταν βγαίνει από την τάξη η στο μάθημα λέει ότι αρνητικό υπάρχει στο κόσμο.
(Γυρίζουμε στο θέμα μας....)

Είχες μείνει στο ότι η Όλγα είχε πει καπλ γκολς.

Να σαι καλά Περσεφόνη, έχουμε και εσένα να μας βοηθάς!

ΌΠΑ εσύ δεν με έβρισες και εγώ δεν είπα κάτι κακό. Είμαστε άρρωστες. Πωπωπω. * βλέπει τι ώρα είναι * ιιιιι αι στο διαολοο άργησα στο ραντεβού μου. *Αλερτ εδώ η συγγραφέας έχει μείνει γιατί δεν υπάρχει κάτι τέτοιο στο σενάριο **

ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙΣ ΠΟΥ ΜΕ ΔΙΑΚΟΠΤΕΙΣ ΚΑΛΉ ΜΟΥ. Φευγω γιατί με περιμένει ο Αποστόλης Jr.
* Πετάγονται τα μάτια της συγγραφέας αλλα και της χαράς με το άκουσμα του ονόματος *

Κάτσε κάτσε, τι εννοείς έχεις ραντεβού περσεφωνη καλή μου? Και κυρίως ΜΕ ΠΟΙΟΝ??

ΟΥ κάποια ζηλεύει που θα συναντήσει το υποσυνείδητο του κρας, ουυυυυ. Τεσπα τσαο γιατί με περιμένει το αμόρε :)

ΑΙ στο καλό, ακόμα και η περσεφωνη έχει γκομενο. Άρε σύμπαν δεν με αγαπάς εσύ και το καρμααα.

Που είχαμε μείνει?


|TEN HOURS LATER|

Α ναι σωστά..

Περιληψη

Και οι δύο γυρίσαμε και τρέχα με φορά προς τα επάνω της και κάπως έτσι συνέχισε το κυνηγητό στην τάξη. Την πιάσαμε αλλά έλα που δεν προλάβαμε να κάνουμε ΤΊΠΟΤΑ! ΓΙΑΤΊ? ΣΑΣ αφήνω να σκεφτείτε......

..............


...............

..................


...................



ΟΚ φτάνει


ΧΤΠΗΣΕ ΤΟ ΓΗΜΕΝΟ ΤΟ ΚΟΥΔΟΎΝΙ ΆΛΛΑ ΔΕΝ ΘΥΜΆΜΑΙ ΤΟ ΛΌΓΟ:)

πφφ το μισό το σχολείο. Αυτό το σχολείο μου έχει γαμησει την ψυχολογία. Πάλι καλά έχω τις κολλ μ και με συνεφερουν όσο μπορούν. Γιατί όσο μπορούν? Είμαι πεισματάρα..

Ε τι να κάνω κάτι αρνητικό έπρεπε να είχα #νοτ γιατί όλα αρνητικά είναι χιχιχιιχι.

|AFTER THE SCHOOL |
......


Χευ αγάπες.
Πως είστε?
Καλά?
Η οικογένεια, όλοι καλά?
Ο παππούς, η γιαγιά όλοι οκ?
Πάντα παντα καλά


Καινούργιο κεφάλαιο.
Εντωμεταξύ το έχω γράψει εδώ και τέσσερις μέρες αλλά δεν το έχω ολοκλήρωση, αχχαχα κακό κορίτσι.


Ελπίζω να σας αρέσει και μην ξεχνάτε :
Το αστεράκι μας ⭐ και το 'quote' της ημέρας. Είμαστε όλοι όμορφοι με τον δικό μας τον τρόπο 😊❤️.

See you,
Η Χαρούλα που έχει νεύρα 😤


[546 λέξεις]

A Teenager's Life Donde viven las historias. Descúbrelo ahora