Σας έλειψα?
Καθόλου :)
Δεν σε ρώτησα εσένα. Αν σας έλειψα, γράψτε δίπλα.(μου αχααχαχα)
-------------------------×-------------------------
Ο καναπές της ριαννας είναι γωνιακός σχετικά ή βσκ έτσι μπορώ να τον χαρακτηρίσω😂. Από την άλλη μπορεί κάποιος να πει πως είναι ένα σχήμα Π ( αν στο δημοτικό είχατε και εσείς έστω και μια χρονιά τα θρανία π, σχολιάστε εδώ δίπλα).
Στον ένα καναπέ ήταν ο Μιχάλης με τον Γιώργο, στον άλλον η Αθήνα με την Ειρήνη και εμείς με τον Γιώργο κάτσαμε στον άλλον, μέχρι που έκατσε στην 'ιερή' πολυθρόνα.
Μετά από κάποια ώρα αποφασισαμε να παίξουμε κάτι ή να κάνουμε κάτι γτ καθόμασταν όλοι στα κινητά. Ο Μιχάλης πρότεινε να παίξουμε Just dance.
-------------------------×-------------------------
Αφού χόρεψα 2 ώρες έπεσα ξερη στο πάτωμα #not.
Εαν όντως έπεφτες θα γινόταν σεισμός :)
ΙΙΙΙ κακια Περσεφόνη. Με πληγώσει πάρα πολύ...
Σκασίλα μου γλύκα 😉
* ρολαρει τα πανέμορφα μαύρα μάτια της *
-------------------------×-------------------------
Έχει νυχτώσει και περπατάμε με τα παιδιά για τα σπίτια μας.
Πέρασε σχεδόν και αυτό το σουκου. Πάλι θα πρέπει να ξυπνάω για το σχολείο στης 7.
Ότι χειρότερο αλλα για να λέμε και την αλήθεια μου αρέσει... Πολύ λίγο, παρά πολύ λίγο.
Κράξτε ελεύθερα μην φοβάστε :))
Σε αυτό θα συμφωνήσω κάπως....
-------------------------×-------------------------
Πφφ Κυριακή σήμερα. Γιατί σε εμένα? Η ώρα είναι 11 πάρα δέκα και μισώ τον εαυτό μου που ξύπνησα τόσο νωρίς. Εντωμεταξύ η μάνα μου και ο αδερφός μου στον κόσμο τους όπως πάντα.
Και εσύ έτσι είσαι αλλά δεν έτυχε σήμερα 🙄
Ναι οκκ δεν σχολιάζω. Πηγαίνω στην κουζίνα μαζί με το κινητό γτ δεν μπορώ χωρίς αυτοο. Τρώω δημητριακα χωρίς δεύτερη σκέψη και πάω ξανά στο κρεβατι για να διαβάσω κάνα βιβλίο στο wattpad όπως πάντα.
Ξαφικα βλέπω στο τηλ μου μια ειδοποίηση. Δεν το ανοίγω γτ νόμιζα πως θα ήταν από κανένα κρας αλλά έχω μεγάλη ιδέα για εμένα 😂😂
Αφού άφησα τις χαζές σκέψεις μου πίσω, αποφάσισα να το ανοίξω. Χμμ κάποια μου έστειλε μήνυμα αλαλ δεν την ξέρω.
Τελικά ήταν μια ανώμαλη. Χωρίς πλάκα ήταν ανώμαλη. Μου έστελνε nudes, δλδ δεν έχεις ζωή? 😂😂
Καλό κραξιμοοο
Φυσικά Περσεφόνη.
' καλύτερη ντίβα πάρα βασικά'
Soula glamourous
Έγραψε η σουλαρα 😍
Φυσικά για αυτό είναι η καλύτερη influencer?
Τέλος πάντων στα δικά μας...
-------------------------×-------------------------
ΓΑΜΩ ΤΑ ΣΧΟΛΕΊΑ ΣΑΣ! ΤΙ ΣΤΟ ΚΑΛΌ? ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΞΥΠΝΆΩ ΜΑΖΊ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΆΘΩ ΜΙΑ ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΛΈΞΗ? Δηλαδή αν την μάθω κιόλας....
Όπως καταλάβατε Δευτέρα... Η χειρότερη μέρα. Δεν ταιριάζουμε γκερλ τι δεν καταλαβαίνεις?
Ένας λόγος με κρατάει! Η παρέα μου, μόνο αυτή, αλλιώς εγώ θα ήμουν ακόμα σε χειμερινή αναρκη σαν αυτές τις γκουτσι άσπρες πολικές αρκούδες 😂😂.
-------------------------×-------------------------
ΣΧΟΛΕΊΟ
.............. TO BE CONTINUE :)ΟΚ κράξτε ελεύθερα. Είχα καιρό να γράψω αλλά τι να κάνω... Διακοπές χελλοουυ?
Γύρισα πάντως αλλά όχι δυναμικά γειιι:)....
Όπως βλέπετε δεν είχα έμπνευση και το ΠΑΡΤ είναι βαρετό...
Σορρυ για αυτό αλλά θα επανόρθωσω!
Αφού διαβάσετε αυτό το κεφάλαιο θα παρακαλούσα πολύ να πατήσετε αυτό το γα-- ωραίο 🌟 για α συνεχίσω αυτό το χάλ- ωραίο βιβλίο που γράφω.
Να συμπληρώσω κάτι... ΈΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΟ ΒΙΒΛΙΟΟΟ! ΝΑΙΙΙΙ* ΌΛΟΙ ΖΗΤΩΚΡΑΥΓΑΖΟΥΝ* το οποίο θα πάω αμέσως τώρα να ανεβάσω :)) αιμ σο εξαιτιντττ:))
Ερωτήσεις :1) σας αρέσει το σχολείο?
2) πως περνάτε τις διακοπές σας?
See you,
Η Χαρούλα που δεν έχει έμπνευση😵{532 λέξεις}
ESTÁS LEYENDO
A Teenager's Life
Novela JuvenilΜε λένε χαρά και αυτή είναι η ιστορία μου. Αυτή η ιστορία είναι περίπλοκη. Τι εννοώ με αυτό? Είναι μια ιστορία με αληθινά γεγονότα και φαντασία. Mix όλα μαζί. Hope you like it!