4

8.5K 225 2
                                    

في شركه السوهاجي ....

- ليث :خلاص كده يا أسماء اخر ملف ده ابعتي لاحمد يرجعه تاني وقوليله يتابع الاجراءات كويس ويخلص قبل الساعه 6 ، يعني كمان ساعه كل حاجه تبقي جاهزة ...

- حاضر ياليث بيه هروح فورا ، بس استاذ معتز قاعد مستني بره عايز يدخل لحضرتك...

- ومن امتي معتز بيستني برا ، روحي دخلي اما اشوف في ايه ...

- حاضر يافندم..

خرجت اسماء وابلغت معتز بالدخول..

معتز (انتيم ليث من الاخر) 29 سنه ابيض بعيون خضراء طويل وعينه زايغه : ليه كده بس انا ملحقتش اشبع منك..3

- اسماء بشئ من الضيق : اتفضل يا أستاذ معتز..

- ضحك معتز علي تعابير وجهاا : بيعجبني فيكي يا سوما انك بتستلطفيني موت

- اسماء وهي تلوي بشفتها :طبعا طبعا يافندم..

غمز لها معتز وانطلق ليلتقي بصديق العمر ....

- ايه يا عم المهم مفيش سؤال ولا جواب حتي طول مانا مسافر ده انت بتحبني اوي...

- ليث بابتسامه :معلش يامعتز انا معرفش اصلا انك كنت مسافر..

- معتز بعينين ضيقتين وغضب مصطنع : ياااه ده انا غالي عليك اووي ،للدرجه دي متابع اخباري..

- لا مؤاخذة يا استاذ معتز هو حضرتك خطيبتي ولا حاجه المفروض اتابعك ...

- ههههههه بعينك علي فكرة ...

ضحك ليث وتعالت قهقهته علي سخافه صديقه الحميم...

- المهم انت عامل ايه؟؟ و ابوك لسه تاعبك ولا حل عنك...

- ااااخ فكرتني ليه الحج كويس بس مصر اتجوز عشان يمسكني الشركه ، قال ايه عشان اتحمل المسؤليه...

- طيب ماهو عنده حق طول مانت ماشي ورا الستات مش هتمشي خطوة قدام..

دق احمد علي الباب ودخل ليجد معتز فالقي السلام عليه واعطي الملف لليث ليراجعه..

- معتز وهو يربت علي ظهر احمد : أيه يا ابو حميد كبرنا وبقينا نشتغل ؛ انا مش قادر اصدق اني شفت اليوم ده قبل ما اموت ..

- احمد بابتسامة غلاسه : ما انا قلت اشتغل بقاا عشان احققلك امنيتك قبل ماتودع ..

- ليث بنبرة حادة : احمد !! متنساش فرق السن اللي مابينتكم اتكلم بأدب..

- معتز وهو يضحك : سن ايه الله يكسفك ليه حق الواد يقولي لما تودع ...ماشي اخلع انا بقا عشان عندي معاد مع موزه ايييه سقع...

- احمد: هههههههههه يابختك.. نظر ليث له بحده فاوقفه عن الضحك..

- احم طيب يا ابيه خلاص كده تمام هنمشي عشان منتأخرش ولا حضرتك في حاجه تانيه؟

عشق الليث حيث تعيش القصص. اكتشف الآن