Χεχε μπειμπιζ έχουμε την πρώτη συνέντευξη.
Κάνει πρόβες για το πώς θα μιλήσει και η υποψήφια για συνέντευξη μπαίνει μέσα.
"Είσαι έτοιμη να αρχίσουμε;"
"Ναι φυσικά" απαντάει ευδιάθετα
"Λοιπόν... Πώς σε λένε; Και πόσο χρονών είσαι;"
"Με λένε Παναγιώτα και ειμαι 15"
"Από που αντλείς την έμπνευσή για τη δημιουργία των βιβλίων σου;"
"Τις περισσότερες φορές από σειρές, ταινίες ή και άλλα βιβλία. Άλλες φορές από όνειρα που βλέπω" απαντάει
"Ενδιαφέρον...Ποιο είναι το ωραιότερο πράγμα στη ζωή ενός συγγραφέα;"
"Το ότι μπορείς μέσω της φαντασίας σου να δημιουργήσεις έναν δικό σου κόσμο και να ξεφύγεις από την καθημερινότητα. Δίνεις ζωή σε άλλους χαρακτήρες, περνάς τον περισσότερο καιρό προσπαθώντας να πλασεις τον χαρακτήρα τους και μετά οι αναγνώστες ταυτίζονται μαζί τους. Αυτό πιστεύω είναι ότι καλύτερο όταν είσαι συγγραφέας"
"Αωω δατς κιουτττ.
Ποιοι είναι οι αγαπημένοι Έλληνες και ξένοι συγγραφείς και πως επηρέασαν –εάν επηρέασαν- το έργο σου;""Εμμ...Δεν έχω συγκεκριμένο συγγραφέα που να μου αρέσει. Μου αρέσει απλά να διαβάζω βιβλία. Δεν είμαι καν Καλή στο να κρατάω ονόματα οπότε και να είχα δεν θα τον θυμόμουν" απαντάει αμήχανα και γνεφω.
"Αμειζινγκκ..τέλος... Ποιο είναι το αγαπημένο σου βιβλίο που έχεις γράψει και γιατί;" ρωτάω και κατσουφιαζει όταν ακούει την λέξη τέλος.
"Βασικά έχω δυο. Το Pirates of the caribbean :Sparrows daughter, γιατί αναφέρομαι στην αγαπημένη μου ταινία και είναι ένα που το ετοιμάζω καιρό και το έχω ανεβάσει, όμως είναι on hold, το #My secret identity, γιατί ασχολούμαι με κάτι που μου αρέσει πάρα πολύ, δηλαδή το υπερφυσικό και γιατί περιγράφω κάπως την ζωή μου μέσα από αυτό"
" Σε ευχαριστώ πολύ για την συνέντευξη γλυκκ" την χαιρετάω και ανταποδίδει.
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
ΧΕΧΕ ΠΕΊΤΕ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΙΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΣ
YOU ARE READING
𝗐𝖺𝗍𝗍𝗉𝖺𝖽 𝗂𝗇𝗍𝖾𝗋𝗏𝗂𝖾𝗐𝗌 🧚♀️
HumorΤελ μι αμπαουτ γιου 🧚♀️ Ακόμα και τα πιο μεγάλα σικρετ σου🧚♀️ Λολ οχι