ΝΑΙΙΙ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΜΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΊΣ ΧΙΑΡΡ.
"Χεχ λοιπόν ξεκινάω, Πώς σε λένε και πόσο χρονών είσαι;" την ρωτάω
"Δήμητρα αλλά πάντα μου άρεσε το Demy και ειμαι 17 χρονών"
"Πανελελελελελελελελεε Καλά σταματάω, Πώς αποφάσισες να ασχοληθείς με την συγγραφή ρομαντικων βιβλίων;"
"Προσωπικά ειμαι αρκετά ρομαντική, στις σκέψεις μου φτιάχνω σενάρια λες και βλεπω ταινία στο μυαλο μου😂.Η αγάπη ειναι πολυ σημαντική για μενα, στην πραγματική ζωή αλλα στο wattpad θελω να δειξω την σημασία της" λέει
"Το ίδιο συμβαίνει κι σε εμένα λολ, Ποιο μήνυμα θα ήθελες να περάσεις στους συγγραφείς της νεότερης γενιάς;"
"Να ειναι διαφορετικοί και δημιουργηκοί, να γράφουν με τον δικό τους τρόπο. Δεν χρειάζεται να γράφουν τα κλασσικά στερεοτυπα μιας ρομαντικής ιστορίας, ο καθενας ειναι διαφορετικός και μπορει να βαλει μέσα στο βιβλιο του κάτι ξεχωριστό"
Απαντάει και την αγκαλιάζω για το πόσο δίκιο έχει ξαναα.
"ΣΥΜΦΩΝΏΩΩ ΠΟΛΛΕΣ ΙΣΤΟΡΊΕΣ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΜΕ ΊΔΙΑ ΠΛΟΚΉ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΤΆΕΙ ΒΑΡΕΤΟ" φώναζω και τα περιστέρια φεύγουν από την στέγη
"Παρακάτω... Θέλεις να μας πεις δύο λόγια για το wattpad;" χαμογελάει
"Η αλήθεια ειναι οτι το Wattpad δεν προωθεί τόσο τα ελληνικά βιβλία, ειδικα τις νεες ιστορίες.Εχω σκεφτεί πολλές φορες να γράψω ενα αγγλικό βιβλίο αλλα δεν το εκανα πράξη ακομα.Το wattpad το ξεκίνησα περιπου το 2015, απο τότε δεν σταμάτησα να γράφω, οι ιδεες πληθώρα και καθε βράδυ σκεφτομουν τις ιστοριες μου και την πλοκή τους.Μου εδωσε την ευκαιρία να δωσω την φαντασία μου εκει εξω, γιατι ήθελα να δουν οι αναγνωστες μου τι βλέπω εγω σε μια ιστορία.Πλεον δεν αποχωρίζομαι το wattpad και εχω πολλες ιστοριες ακομα να γράψω, αφήνω την φαντασία μου ελεύθερη και στον κόσμο των βιβλίων μου νιωθω χαρούμενη"
"Και τέλος Ναι κλάψτεε💁♀️ Ποιο είναι το ωραιότερο πράγμα στην ζωή ενός συγγραφέα;" ρωτάω
"Αμμμμμμμ"
"Εμμμμ"
"Το έχω λοιπόν, Εχεις την δυνατότητα να δώσεις στην φαντασία σου "φτερά", διοτι κάθε φορά που θα διαβάζει ενας συγγραφέας το βιβλίο του θα κανει σαν μια ιστορική αναδρομή, τον καιρό που το έγραψε.Το πιο όμορφο πραγμα στην ζωη ενος συγγραφέα ειναι η σύνδεση και η επικοινωνία με τους αναγνώστες του, που μπορούν να κρίνουν τα βιβλία αλλα και να του δώσουν οι ιδεες τους αν εχουν ακομα περισσότερη έμπνευση για νεες περιπέτειες στον κόσμο των βιβλίων"
"Ουαου χαρήκαμε που σε είχαμε εδωωψ"
Χαμογελάει ικανοποιημένη και φεύγει τρέχονταςςς
VOUS LISEZ
𝗐𝖺𝗍𝗍𝗉𝖺𝖽 𝗂𝗇𝗍𝖾𝗋𝗏𝗂𝖾𝗐𝗌 🧚♀️
ComédieΤελ μι αμπαουτ γιου 🧚♀️ Ακόμα και τα πιο μεγάλα σικρετ σου🧚♀️ Λολ οχι