"Hygက်ေနာ့္ကိုခ်စ္လား"
"ခ်စ္တာေပါ့JiminieရာHygညီေလးအရင္းလိုမ်ိဳးအရမ္းခ်စ္တယ္"
ခ်စ္တယ္လို႔ေျပာလို႔ေပ်ာ္ရႊင္သြားတဲ့က်ေနာ့္စိတ္ေတြကိုေနာက္ကညီေလးအရင္းလိုမ်ိဳးဆိုတဲ့စကားနဲ႔အျမဲရိုက္ခ်ိဳးခံလိုက္ရတယ္ ေတာင္းပန္ပါတယ္ က်ေနာ္ကေတာ့Hygကိုအကိုအရင္းလိုမ်ိဳးမခ်စ္နိုင္ဘူး...
~~~~~~~
"Hygမင္းအေပၚကိုညီေလးတစ္ေယာက္လိုထပ္ပိုၿပီးမခ်စ္ဘူးJiminie"
"က်ေနာ္ကေတာ့Hygကိုအကိုတစ္ေယာက္လိုထပ္ပိုၿပီးခ်စ္တယ္"
~~~NEVERMIND~~~
"ကၽြန္ေတာ္Hygကိုအရမ္းခ်စ္တယ္"
"ငါကေတာ့မင္းကိုအရမ္းမုန္းတယ္Jiminie"
က်ေနာ္က်ဴးလြန္ခဲ့မိတဲ့အမွားတစ္ခုေၾကာင့္ Hygဆီကအမုန္းေတြကိုလက္ခံရရွိခဲ့တယ္ အခ်စ္ဆိုတာရယူပိုင္ဆိုင္နိုင္မွမဟုတ္ဘဲ စြန႔္လႊတ္ၿပီးအေဝးကခ်စ္ေနတာကလဲအခ်စ္ပဲဆိုတာက်ေနာ္သေဘာေပါက္သြားပါၿပီ...
Unicode...
"Hygကျနော့်ကိုချစ်လား"
"ချစ်တာပေါ့JiminieရာHygညီလေးအရင်းလိုမျိုးအရမ်းချစ်တယ်"
ချစ်တယ်လို့ပြောလို့ပျော်ရွှင်သွားတဲ့ကျနော့်စိတ်တွေကိုနောက်ကညီလေးအရင်းလိုမျိုးဆိုတဲ့စကားနဲ့အမြဲရိုက်ချိုးခံလိုက်ရတယ် တောင်းပန်ပါတယ် ကျနော်ကတော့Hygကိုအကိုအရင်းလိုမျိုးမချစ်နိုင်ဘူး...
~~~~~~~
"Hygမင်းအပေါ်ကိုညီလေးတစ်ယောက်လိုထပ်ပိုပြီးမချစ်ဘူးJiminie"
"ကျနော်ကတော့Hygကိုအကိုတစ်ယောက်လိုထပ်ပိုပြီးချစ်တယ်"
~~~NEVERMIND~~~
"ကျွန်တော်Hygကိုအရမ်းချစ်တယ်"
"ငါကတော့မင်းကိုအရမ်းမုန်းတယ်Jiminie"
ကျနော်ကျူးလွန်ခဲ့မိတဲ့အမှားတစ်ခုကြောင့် Hygဆီကအမုန်းတွေကိုလက်ခံရရှိခဲ့တယ် အချစ်ဆိုတာရယူပိုင်ဆိုင်နိုင်မှမဟုတ်ဘဲ စွန့်လွှတ်ပြီးအဝေးကချစ်နေတာကလဲအချစ်ပဲဆိုတာကျနော်သဘောပေါက်သွားပါပြီ...
YOU ARE READING
NeverMind
Fanfiction"Hygက်ေနာ့္ကိုခ်စ္လား?" "ခ်စ္တာေပါ့Jiminရာ Hygမင္းကိုညီေလးအရင္းတစ္ေယာက္လိုအရမ္းခ်စ္တယ္"