28.

690 36 0
                                    

Mark

Dnes jsem měli další zkoušku ve školním zboru.A neuvěřite.Haechan se tam přihlásil. Všiml jsem si ,že se tam hlásil nějak před dvěma měsíci. Bohužel až teď ho vzali.Zajímalo by mě na co bude hrát? A jestli u mí zpívat.

Mark:. Gratuluji, slyšel jsem ,že tě přijali do sboru.:)

Mark:. Necheš se setkat před mou třídou?

Haechan:. Přestaň mi prokazovat laskavost.

Mark:. Ale já vím že chceš byt semnou.

Haechan:. To bylo před tím, teď už ne.Prosím přestaň.Nedělej to těžší než to je.Vím že mě necheš.

Haechan:. Ignoruj mě, tak jak jsi to dělal před tím.Tímto způsobem mi pomůžeš dostat se  přes tebe.

Lee Donghyuck byl aktivní před 1minutou.

Ale.Je to jeden z mých nejlepších kamarádů. Nemůže mě nechat.Slíbil ,že vždy zůstane. Mám tě rád.

Učitel vešel do třídy a my ho pozdravili. ,,Takže... Dneska tady bychom měli mít nového muzikanta, že ano pane Donghyucku?." Podíval se do třídy a hledal ho. ,,Je zde přítomen pan Lee Donghyuck?." Posunul si brýle na kořen nosu a ještě jednou se rozhedl.

,,Pardon." Vyjekl kluk ,který vběhl do třídy. Bohužel to nebyl Haechan ,ale Jaemin.

,,Omlouvám se za zdržení.Doprovodil jsem Hyucka ,že mu není dobře. " Uklonil se a šel si sednou.

Není mu dobře? Proč mi to přijde jako vymluva.

 Texting [Markhyuck]Kde žijí příběhy. Začni objevovat