Mark
Oblékl jsem se a konečně otevřel ty dveře. ,,Mužem?. " Zvolal jsem na ně.
Ten mě hned přišel obejmout.Obejmuti jsem mu oplatil.
,,Tak pojď a už ti je líp?. " Tu poslední větu řekl tišeji.Kyvl jsem na souhlas a společně s mými rodiči jsme se vydali do DisneyLandu.Docela se mi ulevilo.Potřeboval jsem se odreagovat od všeho. Jak od Koeun tak Haechana...no..nevím... Docela mi chybí. Tak dlouho jsem se neviděli, že pokaždé co si na něj vzpomenu a mě to zamrzí.
Bylo teple , hodně teple odpoledne a my se procházeli po zábavním parku.Bylo tu nespočet lidí, ale mě to nevadilo. Líbilo se mi tu.
Udělali jsem si plno fotek.Bylo mi líto Tena ,že nemá moc fotek semnou , a tak jsem mu navrhl ať se jde semnou vyfotit.
Neuvěřite jak byl šťastný. Fotim se většinou s tatou, protože ho mám radši. Sice pořad říkám jak mám mámu moc rád, ale táta mi je blíží.
Ten zveřejnil fitografii- Taeyong a Mark Lee
Rodinný výlet!!
Jaehyun, Ko Eun a dalších 582.
Johnny:. S Marka je velký kluk. Ha Ha
Ten:. ://
Ten
Viděl jsem Marka jak si to užívá. Konečně se zase po dlouhé době usmívá. Je mi jasné co ho trápí. A dokud někdo nezakročí,tak se bude trápit dál a dál. Je mi ho líto takto vidět a tenhle vylet mi přišel jako úžasné odreagování.
Poté pozdě večer jsme se zbalili a odjeli domů.
Taeyong řídil, já jsem seděl vedle něho a Mark na zadním sedadle spal.Byl roztomilý.
,,Jsem rád, že už je v pohodě. " Řekl najednou Taeyong.
,,Jo..i já. "
,,Co se vlastně stalo?." Nadzvedl obočí, ale stále se věnoval dálnici před námi.
,,No uhmm...rozešel se s Koeunou." Musel jsem něco vymyslet.
,,Cože?. " Vyjekl."
,,Pššš." Ukázal jsem na Marka.
,,Promiň." Špitl. ,,Však to vypadalo nadějně, co se stalo?."
,,T-to nevím. Nechtěl mi to říkat, hlavně už sním o tom nemluv."
,,Nebudu...je to škoda. Byla pro něj dobrá. "
,,Pffff." Protočil jsem panenky a díval se z okna.
,,Chápu, tobě se líbí ten kluk, ale chapeš, že mi k Markovi nesedí?. "
,,Zlato...ty jsi slepý jak patrona.Nevidiš to mezi něma?."
,,Ne?."
,,Jsou jako ty a já...chápeš?."
ČTEŠ
Texting [Markhyuck]
Fantasy,, Přestaň si se mnou psát, bojím se tě. " Mark x Donghyuck Texting