(Pohled třetí osoby)
Oba chlapci už byli v knihovně. Straší chlapec vběhl mezi knihy a hledal danou knihu.On tam vlastně nebyl pro knihu. Byl zde úplně pro něco jiného. Jeho plánem bylo vyznat se Donghyuckovi.
Sem tam se ohlížel po Donghyuckovi, jestli je stále tady.Mark se sapal po knize ,která byla trošku výš a Donghyuck si toho všiml.
,,Necheš pomoct?." Optal se ho.Mark mu věnoval jen krátký pohled.Byl nervózní a nevěděl jak na to.Teď už chápe své pocity a nemůže se dočkat až to řekne.Ví, že oba budou trpět pokud se nepohnou dál.Jeno jeho mladší bratránek mu dál radu, ale on se jí řídit nebude a nechce.Půjde na to po svém o tom,jak přiznat své pocity Haechanovi. ,,Doufám ,že to vyjde. " Zamunlal.
Haechan si ale všiml jeho chování. ,,Marku co se děje?." zeptal se mladík znovu.
,,Uhh chi ti něco říct. " Mark byl najednou vážný a Donghyuck stoho měl špatný pocit.
,,A c-co?." Ptál se dál.Najednou byl také nervózní a ani neměl důvod.
Mark se přibližil k Haechanovi, dokud neuzavřel mezeru mezi nimi.Mladší chlapec byl připoután k polici s knihami.Měl pocit ,že se mu z nohou stály želé a srdce se mu rozbilo rychleji.Připadal si jak z ledu,ale když k němu Mark zvedl pohled jakoby roztál. ,,C-co to děláš?." Zamumlal mladší.Starší chlapec se naklonil k jeho tváří a jediná věc, kterou Donghyuck mohl údělat, bylo zavřít oči.
Mark neměl odvahu udělat ten krok ,který mu řekl Jeno.Namísto toho políbil Donghyucka na rty.Trvalo to 5sekund.Ano on to počítal dokud neuslyšel ten děsivý výkřik.
,,MARKU LEE!!!"
ČTEŠ
Texting [Markhyuck]
Fantasy,, Přestaň si se mnou psát, bojím se tě. " Mark x Donghyuck Texting