Harry szemszöge:
Eljött... s futott a vonat után. Én meg nem csináltam semmit...
A londiner(mert itt ilyen is van, de még mielőtt ez kiderült elkezdtem vele ordibálni, hogy hova akarja vinni a cuccaim...oops!)bevezetett egy kisebb szobaszerűségbe, ahol két ágy volt, nagy ablak, ami szerencsére nyitható, az ágyak felett pedig szekrények. Elfoglalom a jobb oldali ágyat. Lepakolok majd az ablakon át bámulom a mellettem száguldó világot.
-Szia!-zavarja meg valaki a csendem.
-Helló!-köszönök vissza. Egy kedvesnek tűnő, szőke csávó jött be a szobába, kb annyi mint én.
-Szobatársak leszünk a túra alatt!-mosolygott. Milyen édes mosolya van! De nem olyan, mint az én Lou-mé...
-Harry.-mutatkozok be.
-Niall. Niall Horan.-lepakolt ő is. Nem akartam tolakodó lenni, de megnéztem miféle cuccokat hozott magával. Volt nála egy gitár, legalábbis egy gitártok... hogy az mit rejthet. Túl sok krimit nézek.- Mesélj valamit. Mit lehet rólad tudni?-kérdezte.
-Egy kávézóban dolgozok. Van egy kislányom, Darcy. Kutyás vagyok, és van is, Nala-nak hívják. Nem vagyok egy érdekes személy. Csak egy átlagos srác.-mondom. Miközben az életem egyáltalán nem "átlagos".
-Lehet illetlenség ilyet kérdezni, de azért nem említetted, mert nincs párod, vagy miért?- kicsit össze volt zavarodva, mert alig tudott összehozni egy értelmes mondatot is, de nem tudom, hogy elmondjam-e neki.
-A kapcsolatom egy kicsit bonyolult...-nem tudom miért mondtam ezt. De most nem is érdekel.-És rólad mit lehet tudni?
-Zenéket, dalszövegeket írok híresebb embereknek.-meséli.
-Az egy érdekes munka lehet.-imádok énekelni, habár szerintem nincs jó hangom, de Louis mindig megdícséri. Megint Lou... valahogy ki kell ráznom a fejemből... csak egy kis ideig.
-Az.-mosolyog-Ha szeretnéd akkor megmutathatok egy-két zenét ami még írás alatt van.
-Az nagyon jó lenne.-csillannak fel szemeim. Felkapja a gitárt, de csalódnom kellett, hisz tényleg egy gitár volt a tokjában. Egy kicsit hangolgatta, majd belekezdett.
((A dal tudjuk kié... ennek majd egy ezt követő részben fontos szerepe lesz. De itt a zene Niall-é. Puszi❤️😂-szerk.))
"In your eyes, I'm alive
Inside you're beautiful
Something so unusual
In your eyes
I know I'm home (yeah)
Every tear, every fear
Gone with the thought of you
Changing what I thought I knew
I'll be yours for a thousand lives
I'm free as a bird
When I'm flying in your cage
I'm diving in deep
And I'm riding with no brakes
And I'm bleeding in love
You're swimming in my veins
You got me now
Been waiting for a lifetime for you
Been breaking for a lifetime for you
Wasn't looking for love 'til I found you
Ooh na-na ayy
For love, 'til I found you (oh)..."Gyönyörű dal, csodásan énekelve. Csak bámultam, ahogy pengeti a húrokat, remegő kezeivel. Ahogy szájával formálja a szavakat. Ez így egyben volt maga a tökély. Néha rám nézett, elmosolyodott, majd vissza a gitárra. Órákhosszát el tudtam volna hallagtni, de sajnos mindennek van vége.
-Hogy tetszett?- kérdezi, de én nem tudok válaszolni.-Ennyire rossz?-ijedt meg.
-Nem, dehogy! Csodás volt. Ezt kinek írtad?
-Igazából, ez csak így jött, leírtam azt ami épp eszembejutott. Na de, gyere meghívlak egy vacsorára.-jelentette ki, de közben már ki is ment az ajtón.Másnap
Niallel jól össze haverkodtunk. Írtunk egy közös dalt is. Még kezdetleges szóval nem nagyon akarom feszegetni, a szövege egy kicsit kesze-kusza, de nem rossz. Niall el volt ájulva a hangomtól, ami egy kicsit túlzás, hisz van másik ezer olyan énekhangú srác, mint én. Mikor ezt elmondtam neki, rákonzrázott egy olyannal, hogy helyben fog felpofozni ha ezt megegyszer kimondom. Szóval inkább csendben maradtam.
Éppen az ebédlőben üldögéltem csendesen, elmerengve gondolataimmal, mígnem egy kedves hölgy odajött hozzám.
-Szia! Ne haragudj a zavarásért, csak olyan egyedül voltál.-mosolygott.
-Nem gond.-visszamosolyogtam. Tényleg nem gond... mert a gondolataim megölnek már. Folyton csak egyvalaki jár a fejemben. Szóvaaal... hála égnek, hogy idejött.
-Elena vagyok.-mutatkozott be.
-Harry.-szemei csillogtak, arca nem bírta levakarni magáról csábos mosolyát, barna egyenes haja pedig selymesen cirógatta vállait. Egy fekete, passzos, alul mégis lengébb ruha volt rajta, kiemelte szinte tökéletes alakját.
Már már olyan gondolatok keringtek fejemben, amik megkérdőjelezik a szexualitásomat...-Mesélj magadról.-próbálom elhesegetni agyam furcsa gondolatfoszlányait.
ESTÁS LEYENDO
The Story of Us|L.S.ff| BEFEJEZETT
Fanfic"Louis Tomlinson vagyok és ez az én történetem. Egy átlagos srác, egy unalmas irodai munkával... vagy mégsem? Tarts velem és megtudhatod." Figyelem: ----- •boyxboy •káromkodás