Infoooo

28 5 0
                                    

  Nazdar,
Jestli jsi se dočetl/a až sem, tak tě knížka zaujala, za což Ti ohromně děkuju (i když stejně pochybuju, že to někdo čte). No nic, ale abych se dostala k jádru věci. Co chcu říct je, že v této knížce budou probíhat docela hoooooooooodně rozsáhlé opravy. Takže se klidně může stát to, že třeba i nějaká postava úplně zanikne.
  Hlavním důvodem těchto oprav je, že příběh docela ztratil návaznost. A jelikož tohle píšu s rozsahem asi půl roku, tak nejsem spokojená ani se slovní zásobou.
  S čím ale můžete počítat je, že hlavní postava bude stejně švihlá jako dosud.
  Další věc, kterou ještě nechci moc potvrzovat je, že se chystám na nějakou spolupráci s gabiha05. Obě nás napadl takový dost crazy nápad, jestli bychom nespojili své knížky do nějaké hlavní dějové linky. Já vím, je to šílený, a taky nás k tomu čeká spousta příprav a nácvik. Musíme se naučit dokonalý souhře a tak dále a tak dále. Ufff... jo, a ještě můžete zčeknout ten její příběh, který se jmenuje Demon (protože ji nic jinýho nenapadlo, ale to jsem Vám říkat asi neměla) (ona mě za to pak určitě skope) (pomoc). Ehmm... ale i ona bude muset udělat hoooooooooodně moc úprav, aby se to mohlo nějak uskutečnit.
  Jo, a upřímně řečeno jsem ani tu spolupráci neměla nikde nikomu říkat (ona mě za to zabije). Ale co už.
  A už asi víte snad úplně všechno. Já teda jdu na věc. Bye.

 
  P.S.: Jestli úpravy nebudou, jsem buďto mrtvá, nebo jsme se s gabiha05 navzájem zabili... což znamená... že jsem... mrtvá, což znamená, že jsem sem to druhý ani nemusela psát. A ani tohle... ani tohle.
  Nemůžeš to už skončit?
  Počkat, i já mám svý alter ego?
  Já, pche co si to o mě myslíš?
  Co?
  Zas taak vysokej nejsem.
  Cože?
  Kámo tvoje ego... vysoký.
  No dovol.
  Co? To ty sis začala.
  Vážně? To jako jak?
  To ty mi nadáváš do ega.
  No super. Už jsem chytla schizofrenii od svého díla a ještě se k tomu všemu ten v mý hlavě na mě urazí. Já fakt končím.
  Konečně.
  S tebou si to ještě vyřídím.

 

Na hraně SmrtiKde žijí příběhy. Začni objevovat