Oyunbazlar

119 15 19
                                    

(Tatiana Monoasis-Bomo)

/ 7 NISAN 2016 /

Sıkılmıştım hemde fazlasıyla, öyle ki oturduğum bar taburesinde art arda deviriyordum shotları.Kaç tane içtiğimi bilmiyordum.Etrafta dans edenler,koltuklarda öpüşen çiftler,birbirini lavobaya çekiştirenler ve benim gibi partiden sıkılıp bar taburesinde boş boş etrafı izleyenler vardı.

Ajansta parti yapılacak dendiğinde bi otelin barında yapılacağını düşünmemiştim.Ben daha çok nezih sakin bir mekanda,hafif bir müzikle eğlenen insanlar hayal etmiştim.Barı ajanstakiler icin kapatmışlardı ama ben kendimi rahat hissedemiyordum.Sanırım ajansın önceki partilerine gitmediğimden yabancıydım bunlara.

Önceki partilere gitmemiştim çünkü Taehyung ajansın partilerine gitmiyordu,nedenini bilmiyordum.Belki de çalışanlarıyla böyle bi yakınlık kurmak istemiyordu.Ama bugünkü partiye geleceğini öğrenmiştim, ki bende bu yüzden burdaydım.Ajansta onu görmek yeterli gelmemişti.Ama onu partiye geldiğimden bu yana görememiştim,belki de yanlış bilgiydi.Gelmeyecekti..

-Shot bardağıyla o kadar çok bakıştın ki birazdan dile gelip konuşacak

Tanrım duyduğum ses.Bu oydu,Taehyung.Sesini duyunca anlık şaşkınlıkla tabureden düşecek gibi olmuştum.Ben taburede sallanınca düşmemem için bir kolunu belime sarmıştı ve gözlerimiz buluşmuştu.Benim siyah irislerimle onun tutkulu elaları.Onunla bu kadar yakın olmak,benim için hayaldi.Sanırım içtiğim shotlar bende kafa yapmıştı.

-Iyi misin,sarhoşsun sanırım,demişti sarhoş olup olmadığımı analiz eder gibi beni incelerken.

Hayal mi görüyordum yoksa o gerçekten burda mıydı?Bakıştıktan bir süre sonra eşsiz kokusu burnuma dolunca bi hayalde koku alınamayacağını,gerçekten burada olduğunu farkedip hemen kendime çeki düzen vermeye çalışmıştım.Taburede düzgün oturduğumda o da ellerini çekmişti belimden.Ah, ama hep orda kalsaydı keşke o uzun ince narin parmakların ev sahipliği yaptıgı elleri.Benim ince çelimsiz belimi sarmalası,o kadar güzeldi ki.

-iyiyim e-efendim,
hafif kekeleyerek anca bunu söyleyebilmiştim.

-Sanırım sende partiden sıkıldın benim gibi,art arda shotları devirip bardaklarla bakıştığına göre

-Evet sıkıldım biraz efendim

-Şuan ajansta değiliz,bu yüzden bana efendim demene gerek yok.Kendimi yaşlı hissetmeme neden oluyor.

-Peki,Bay Kim

-Sanırım bu daha iyi.Neden sıkıldın peki tatlı çocuk?

-Pek benlik bi ortam değil bu yüzden sıkılıyorum sanırım

Bana "Tatlı Çocuk" demesi içimde binlerce çocuğun tatlı tatlı koşuşturmasına neden olmuştu.Tanrım,beni tatlı bulmuştu.

-Nasılmış peki senlik ortamlar?

-En sevdiğim film eşliğinde tatlı atıştırmalıklar veya güzel bi manzara eşliğinde bir kadeh kırmızı şarap şuan hayalini kurduğum,istediğim ortamlar.

-Ikinci hayalini gerçekleştiebiliriz,demişti gözlerime büyük bi tutkuyla beni içine çeker gibi bakarken.

-Nasıl?

-Benimle gel

Ellerimi tutup beni bardan çıkarmak için yol almaya başlamıştı.Herşey çok hızlı gelişiyordu bu yüzden ne yaşadığımı anlayamıyordum ve sanırım umrumda da değildi.Hayallerime yer edinen adam ellerimden tutmuş beni peşinden sürüklüyordu ve benim o beni uçuruma sürüklese gıkım çıkmazdı.

Narcissus // TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin