Την αφήνω...

411 34 15
                                    

"Είμαι ο εστεμμένος πρίγκιπας Άξελ της Βαχάης"Είπε και εγώ έμεινα με ανοιχτό το στόμα , ενώ όλοι άρχισαν να γελάνε . Προφανώς και κανένας τους δεν είχε ξανακούσει για την Βαχάη , καθώς είναι μία πολύ μικρή χώρα . Όμως εγώ που ήξερα , φρίκαρα...

"Πολύ καλό φίλε" Είπε ο Τζέικ και γέλασε , ενώ συνέχισε "Μας έφτιαξες την μέρα . Παιδιά ας πάμε να χορέψουμε" Είπε και ο κύκλος διαλύθηκε και πλέον στον κύκλο βρισκόμουν μόνο εγώ και ο μεθυσμένος Λίαμ

Δεν άντεχα άλλο και άρχισα να ανακατεύομαι.Το παραδέχομαι είχα πιει πάρα πολύ και η ανακατοσούρα δεν έφευγε , οπότε άρχισα να τρέχω προς την τουαλέτα .Μόλις άνοιξα την πόρτα είδα μέσα ένα ζευγαράκι να φιλιέται , τους έσπρωξα και άρχισα να κάνω εμετό . Μάλλον μου ήρθαν όλα μαζεμένα και το αλκοόλ δεν βοηθούσε ιδιαίτερα , οπότε έτσι κατέληξα να βρίσκομαι πάνω από μία τουαλέτα και να κάνω εμετό. 

Όταν επιτέλους ένιωσα καλύτερα και έπλυνα το πρόσωπο μου , κατέβηκα κάτω. Εκεί είδα τον Λίαμ .... Άξελ και πάλι φιλιόταν με μία κοπέλα και αυτή τη φορά είχε βάλει τα χέρια του στη μέση της και την κολλούσε πάνω του. 

Μετά από τόσες αποκαλύψεις κι αυτός εκεί , ακόμη να φιλάει την οποιαδήποτε. Θέλω να φύγει από εδώ , να πάει πίσω στη Βαχάη ή από όπου ήρθε τέλος πάντων και να μου αδειάσει την γωνιά.

ΛΙΑΜΣ POV (νομίζω το χρειάζεται η κατάσταση)

"Αχχ" Είπα ενώ την τραβούσα όλο και πιο κοντά μου 

"Ρόζα"Είπα με βαριά ανάσα ανάμεσα από τα φιλιά μας και τότε το φιλί σταμάτησε 

"Ποια είναι η Ρόζα;" Είπε η κοπέλα μπροστά μου , που προφανώς και δεν ήταν η Ρόζα

Η κοπέλα με χαστούκισε , με το δίκιο της , και έφυγε . Πφφ , πώς τα έχω κάνει έτσι; 

Από την μία θέλω την Ρόζα και από την άλλη παραλίγο να το κάνω με μία επειδή νόμιζα ότι ήταν η Ρόζα. Πού έχω καταντήσει θεέ μου; 

(....)

12 ΩΡΕΣ ΜΕΤΑ

Ξύπνησα και το μόνο που έχω να πω είναι ότι το κεφάλι μου είναι πολύ βαρύ. Πάω να σηκωθώ και βλέπω γύρω μου , τυλιγμένη μία ξανθιά που ούτε που θυμάμαι το όνομα της.

Τι έκανα χθες;

Θα σου λεγα τώρα αλλά έχε χάρη

Τουλάχιστον να μην με είδε η Ρόζα

Οοο αγαπητέ μου , ήταν η πρώτη που σε είδε 

Ωωω ναι , τώρα νιώθω σαν να αρχίζω να θυμάμαι...

My Prince CharmingDonde viven las historias. Descúbrelo ahora