Naruhina #5

252 6 0
                                    

Her yerde aradılar aşk çiçeğini.Tusunade-Sama kitaba bakarken aşk çiçeğinin nerde olacağını gösteriyordu ama bu çiçeğin gösterildiği yeri tam olarak bilmiyordu Tusunade-Sama ama bir arama gurubu kurdu hemen çıktılar aşk çiçeğini aramak için diğerlerinde arayış içindeydi.kitapta aşk çiçeğinin yeri dağları geçip av ormanından geçip aşk bahçesine gidip oradaki tünelden geçmekti ama şurda bir şey vardı aşk bahçesi nerde onu bilmedikleri için tünelide bilmiyorlar. Narutoyla Hinata'yı da götürdüler iyileşmeleri için hemen. Dağları geçip sonra ormandanı geçtiler.Orman bittiğinde bon boş bir arazi çıktı önlerine hinatayla naruto bi anda ilerlemeye başladılar bir taş vardı yerde o taşa dokundu ikisi aşk bahçesi çıktı karşılarına böylece aşk bahçesine girip tüneli aradılar hinatayla naruto buldu tünele hemen girdiler tusunade-Sama hemen ardından girdi. Orası aşk çiçeği doluydu bi tane alıp karışımı hazırlayıp içirdiler hinata ya ve narutoya. Kendilerine geldiklerinde gizli konaha köylüne gelmişlerdi bile.
Hinata: tusunade-Sama bize ne oldu
Tusundan-sama:uzun hikaye diyip geçti
Sonra tam kendilerine geldiklerinde anlatı zaten tusundan-sama. NHBH olarak devam ettiler

NHBH açılımı naruto Hinata boruto himawari

Naruto❤️Hinata Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin