Giriş

3.3K 178 26
                                    

Ufak bir giriş koyuyorum buraya :)

Ufak bir giriş koyuyorum buraya :)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Darlene karşısındaki, birkaç saat içerisinde çökmüş adama bakıyordu. Gözleri ağladığını belli edercesine kıpkırmızıydı. Her zaman düzenli olan saçları bugün dağınıktı. Tony Stark bugün kendi değil gibiydi.

Ne olduğunu anlayamadan adam kendisine sarıldı. Darlene bu durumu garipseyerek geri çekilmeye çalışsa bile adam onu bırakmadı. İstese adamı itebileceğini hatta itmekten fazlasını yapabileceğini biliyordu, yapmadı ama sarılmadı da.

Tony Stark'ın kolları arasında, adam ona bir şeyleri anlatmaya çalışırken sadece durdu. Ve hissettiği bu duygunun ne olduğunu anlamaya çalıştı. Darlene hala bir şeyleri anlamlandırmaya çalışırken Tony genç kadını bir daha kendine çekti. Tony'nin kokusu genç kadının kalbinde filizlendi.
Baba gibi kokuyordu...

"Anne!" diye bağırdı Darlene. "Uyanmalısın, korkuyorum!"

Genç kadın küçük kızının korku dolu bağırışları arasında yattığı yataktan hızlıca kalktı. Gözleri dolu dolu bakan bebeğini sakinleştirmek için konuşmaya başladı: "Sakin olmalısın Darlene. Birazdan her şey bitecek."

İlk başta yavaş olan tıklatmalar giderek şiddetlenmişti. Artık evin kapısı kırılma noktasına gelmişti. Genç kadın ne yapması gerektiğini şaşırmış bir vaziyetteydi. Başına gelecekleri anlamış gibi hüzün doldu bakışları. Güzel kokulu bebeğine yatağın altına girmesini söyledi ve titreyen küçük bedenine titreyen bedeniyle sarıldı.

"Sakın buradan çıkma ve sesini çıkarma tamam mı bebeğim? Ne olursa olsun sesini çıkarma. Seni seviyorum, Darlene." dedi genç kadın kızına son sözlerini söylediğini fark edemeden.

"Seni seviyorum, anneciğim." dedi Darlene ve hemen ardından evin kapısının kırılma sesi duyuldu. Genç kadın küçük kızının önüne görülmeyeceği şekilde örtüyü çekti ve kızını bulamamaları için dua etmeye başladı. Ondan ne istediklerini tam olarak bilmese bile tahmin edebiliyordu. Odanın kapısı açılıp içeriye elleri silahlı birkaç adam girdi. Yüzleri maskeliydi.

"Kız nerede?" dedi ağır bir Rus aksanı olan adam.

"Ne istiyorsunuz bizden?" diye sordu genç kadın titrek bir sesle.

"Bizim seninle bir derdimiz yok, Stark'la var." dedi başka bir adam ve ardından "Tüm evi arayın o kızı istiyorum," diye bağırdı.

Daughter Stark ve Red Room konulu bir hikayedir.
Umarım ilginizi çekebilmişimdir. İsteyenler bu kısma tarih bırakabilirler.
12.06.19

DARLENE ~Daughter StarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin