A fost cea mai lungă noapte. Am dormit atât de bine. Ow... E 2:48. Acum ştiu de ce a fost aşa lung somnul. Ce porc.. am promis că o ajut pe Emma cu platourile cu mâncare. Dar în pat e aşa cald..
Tot nu m-am lămurit cu tampoanele şi restul. Chiar am nevoie de un manual pentru ele. Oare se fabrică aşa ceva?
Nu pot fi atât de rău şi să o las să se descurce singură. M-am ridicat din pat şi am dat să ies din camera până o voce masculină m-a oprit.
- Bravo iubire, e perfect! Aşa, aşa, haide.
Părea foarte încântat şi glasul nu-mi era cunoscut. Dacă e un alt băiat în casa mea....apartamentul meu.... şi Emma mă înşeală o să explodez. Cum poate să facă asta? De ce? Nu sunt bun pentru ea? Nu am aşteptat destul? Tipul ăla cred că i-o trage chiar în bucătărie şi eu am fost tot timpul cuminte?
- Dacă ar afla Harry că facem asta m-ar omorî.
Râde şi eu vreau să-mi bag pumnii în faţa lui. Deci e adevărat. Ei chiar o fac. În bucătărie sau poate pe canapea. Oh nu! Poate pe hol! Asta trebuia să fie momentul meu pervers, nu al lui!
O să-l omor! Chiar o să o fac! Dacă e să intru la răcoare, şi nu mă refer la un șanț în mijlocul iernii, tot o să-l bat ca pe covoare.
Pentru tot ce am făcut pentru ea...pentru cât am luptat...ea mă înşeală? Ce e greşit la mine? Nu am mulţi bani sau..maşina sau...nu ştiu.. dar asta se poate rezolva. Pot să mă angajez pentru asta. Pot să rezolv. Dar nu, ea trebuie să mă înşele. Sigur are bani, un cartier cu vile doar al lui, maşini, i-a luat cele mai frumoase şi extravagante haine... Eu nu i-am luat niciodată haine..
E mai bun ca mine... De asta m-a înlocuit.. Chiar a minţit când a spus că mă iubeşte?.. Şi Hayley? Cum rămâne cu ea? Cum rămâne cu toate visele ce le aveam împreună?.. O să lase asta pentru un nenorocit bogătaş?
- Repede, repede iubito! Tati ar fii mândru!
- Foarte mândru.
Îi aud vocea Emmei răsunând ultima şi tot ce vreau e să distrug tot apartamentul. Chiar în propria casă?! Deja îmi simt nervii explodând.
Ies din cameră şi merg direct în sufragerie de unde se aud vocile. Vreau să-i prind în mijlocul acţiunii, să-mi adâncesc cuţitul în rană. Însă...când ajung acolo văd altceva..
Zayn o ţine de mânuţe pe Hayley îndreptându-se încet către Emma care stă în fund pe jos. Hayley face paşi mărunţi şi totuşi atât de mulţi, e chiar energică.. Pare foarte concentrată în ceea ce face.
- Harry! Te-ai trezit, Emma zâmbeşte spre mine şi cei doi se întorc pentru a mă privii
Hayley chiţăie şi Zayn mă salută vesel. Perrie tocmai intră în camera cu un bol de alune şi se aşează pe fotoliu după ce mă îmbrăţişează.
Ce naiba....
» Idiotule.
_____________________________
► Văd că nu m-am prea grăbit să scriu.. Sorry.. :c
CITEȘTI
Baby at home | h.s. |
Teen Fiction[ book two ] ❞ Nu poţi adopta un copil Harry. ❝ ❞ Nu o să rămâi cu el! ❝ ❞ Mută-te cu mine. ❝ Hai să facem asta. Eu şi Emma împreună. Eu, Emma şi Hayley împreună. Într-un apartament. Ce se poate întâmpla rău? Le iubesc pe amândouă şi o să fim o...