1 - Egy hírtelen ötlet

54 2 1
                                    

Nero érdekes dolgot figyelt meg az elmúlt időszakban, jó sokáig nem tudta hova tenni, de végre rájött a dolgokra.
V vágyakozni kezdett valamire, ami akarata ellenére is meglátszott rajta. Sőt, ő maga se sejtette, hogy mit akar.
Ahányszor elmentek ékszerész előtt, V mindig megnézte a gyűrűket. Mindig a feketék jöttek be neki, és ha valami tetszett neki, meg is mutatta a másiknak.
Ahányszor elmentek egy olyan ruhabolt előtt, ahol szép ruhák voltak kirakva, mindig megfigyelte az esküvői ruhákat. Arcára mindig kiült a vágyakozás, Nero sose látott ilyen tekintetet rajta. Egyszer látott egy nagyon szép fekete ruhát, mintha érzékenységet látott volna az arcán. Elhessegette a gondolatokat, miért akarna egy pasas ruhákat.
Egy idő után sóhajtozni kezdett mindig, amikor meglátott egy boldog párt, akik szabadon ölelkeztek, csókolóztak, kézenfogva sétáltak, játszották a gyerekeikkel.
- Olyan jó nekik - egyszer meg is jegyezte, kissé szomorkás tekintettel.
- Valami baj van? - kezdett aggódni Nero.
- Semmi - nem nézett rá, csak továbbment.
Ezeket mind elmesélte Nero Ladynek, hogy tanácsot kérjen. Nem akart a két vén szivartól semmi ilyesmit, Dante csak elviccelné, Vergil meg hát, csak úgy nem.
- Egyszerű a dolog Nero - kezdte is Lady - Tudjuk, hogy V egy érzékeny személy magányos múlttal. Tudjuk, hogy te vagy a mindene. Én is szomorú lennék, ha ha azzal, akit szeretek, nem tehetek semmi romantikusat az utcán, mert hát na, fiúk vagytok, furcsállnának titeket. Lehet, hogy meg akarja mutatni másoknak, hogy ti ketten egy párt alkottok - mutatott rá.
Ekkor koppant neki a dolog. Teljesen igaza van. Csak házon belül tesznek bármit is, többnyire magányukban, utcán semmit, egy kézfogás se. Neki is fúrta ez az oldalát, de ezekszerint V-nek most kijött nagyon. Csak azt nem tudta, hogy miért.
- Mi lenne, ha eljegyeznéd? Segítenénk mindenben - vigyorgott a nő.
- Eljegyezni? - nem tudta hova tenni - Két pasinak is szabad?
- Marha, nem kell hivatalosan, elég, ha mi teszünk mindent! Elmegyünk a szép helyre, írunk beszédet, te is és V is szerez öltözéket magának, mi is kicsípjük magunkat. Nem tudom, hogy ki lesz tanú, de Trish-el leszünk koszorús lányok - nagyon beleélte magát, szinte el is képzelte - Csak az a kérdés hogy ki a férj és ki a feleség? - nézett rá kérdőn.
- Még meg se történt, maradj nyugton - zavartan vakarta a tarkóját, gondolkodnia kellett ezen.
- Figyelj fiú, ha ti ketten szeretitek egymást, egészségesen szexeltek, romantikáztok, akkor egy házasság már semmi, nem?
- Végülis igazad van - sóhajtotta - Átgondolom.
- Gyorsan - kacsintott Lady.

Örökké Where stories live. Discover now