Mindenki tátott szájjal hallgatta Nero vallomását. V nem volt ott, egy harc után voltak, ő pedig hulla fáradtan el is aludt, ahogy az ágyba zuhant. Így az ezüst hajú ment mesélni.
- Gratulalok! - tapsolt Lady - Örülök, hogy ilyen gyorsan sikerült döntened!
- Nahát, ezt azért nem vártam - vakarta a fejét Dante.
Trish és Nico is gratulált, egyedül Vergil nem szólt semmit. Azóta, hogy a strandon látta őket, s megbeszélték a helyzetet, sikerült elfogadnia a dolgot. Szeretett volna unokát, de végülis ha a fia így boldog, legyen.
- Miben tudunk segíteni? - kérdezte végül.
- Hű, nem tudom, azt se tudom, hogy hogy zajlik egy ilyen - csóválta a fejét a fiú - De jól jönne a segítség, az bíztos - talán másodjára vagy harmadjára érezte azt, hogy ő az apja.
- Rendben, utána nézek a dolgoknak - ezzel fogta magát, s el is ment.
Egyszer lesz erre lehetősége, és nem akart kimaradni belőle. Mosolygott.
- Hű, az öreged be van sózva, ilyennek nem is láttam még - nézett a testvére után Dante.
- Mostanában ő is sok új dolgot tapasztal - mondta Trish.
- Ez igaz - igazolták le a többiek.
Felosztották a feladatokat. Lady és Trish segítenek V-nek, amiben tudnak, Nero és Dante írnak valami szöveget, Nico jo kérdés, hogy mit tervez, és Vergil csinálja azt, amit kitalált. V-nek pedig az a dolga, hogy lejöjjön a felhők közül.
Nos, Nero és Dante igyekeztek, de nem tudtak egy véleményre jutni. A fiú szeretett volna komolyabb hangvételű szöveget, míg a bácsikája viccesebbre szerette volna. Hajba is kaptak, végül az idősebbik győzött, azzal, hogy bízza csak rá a dolgot, egy kis móka kell, a komoly úgy is csak feszültséget keltene. Nagy sóhajjal legyintett a fiú s ráhagyta a dolgot, megígérte neki, hogy ha elrontja, megöli, nem csak ő, de valószínűleg Vergil és V is.
A hölgyek pedig pár nap múlva elvitték a tetovált testűt egy ruhaszalonba.
- Miért? Jó a saját ruhám, nem? Különbbé is férfi vagyok... - vörös volt, sose viselt női ruhát, nem is akart igazából.
- Valami szép fekete öltözéket keresnénk neki, tudja, két vőlegény van. Ha nincs semmi olyan ruha, marad a csinos öltöny - magyarázta Lady az eladónak.
Az eladó hölgy teljesen meglepődött, sose gondolta volna, hogy egy férfinak kérnek ruhát, de amint meglátta a őt, segítőkész lett. Természetesen a többi dolgozó is a csodájára járt, senki sem ítélkezett, volt már ilyen, de csak egyszer.
- Mindent megteszek, amit csak tudok! - el is ment ruhát keresni.
Az öltözőben fura volt, nem voltak férfiak, így a nőnek kellett segítenie, azért rendesen végig mérte a fekete hajút, aki zavarba is jött. Nem örült neki, ha Neron kívül más is legelteti rajta a szemeit. Bár azt jobban utálja, ha Neron legelteti más a szemeit.
Találtak is pár ruhát, mind fekete volt. Nagyon kevés a készlet ebben a színben, így azzal a párral kellett dolgozni.
- Lehet, hogy kicsik és rövidek lesznek - aggódott a hölgy.
- Nem gond - mosolygott V.
Nem akarta ezt az egész procedúrát, legszivesebben elfutott volna. Neki jó a saját cucca is, és az is, amit Nero visel. Az A vonalú nem tetszett neki, sem a hableanyos, se a habos babos. Csak egy maradt, ami nem volt még rajta. Érdekes darab volt. Egyik lába kilátszott belőle, csipke kesztyű is járt hozzá, és egy fekete csipkés fátyol is, amin egy nagy élethű fekete virág díszelgett.
Amikor ebben meglátta magát, tetszett neki az eredmény. Furcsa volt, de nagyon, de valahogy elnyerte a tetszését. Az eladó biztatta, mindig örült, ha érdekes vevők jöttek. A lányok is igent mondtak rá, s szerencsére méretre is jó volt, így nem kellett átszabni, vihették is egyből.
A nagy cuccal V még az utcán is zavarban volt. Még mindig bánta, hogy hagyta magát rábeszélni erre az egészre. Semmi ilyen nem kellett volna. Elég lett volna csak a gyűrű is, amit már megkapott.
A lakásban is nehéz volt eldugni, így a lányoknál maradt a legközelebbi használatig.
Aznap este.
- Milyen volt a napod? - ölelte párját Nero.
- Kikészültem - sóhajtotta - Veszélyesek ezek a nők.
- Mit tukmáltak rád?
- Nem mondhatom el. Megtiltották. Azt mondták, majd úgy is látni fogod.
- Oh, és merre van?
- Náluk, hogy véletlenül se láthasd. Valamiért babonának tartják, hogy nem lehet látni a ruhát az esküvő előtt. Érdekes.
YOU ARE READING
Örökké
FanfictionEgy több fejezetes kis valami, egy ihlet alapján készült, igyekeztem karakterhű maradni, ami valószínűleg nem jött össze, így maradunk a remek fanfic kifejezésnél xD Az utolsó fejezet merő yaoi, a többi inkább viccesebb ^^