arabadan aşağı indim han nehrine gelmiştik benim için iyi olmuştu çünkü bayadır gelmiyodum suga bana dönüp konuştu.
suga: Iıhm şey yoona benle sevgili rolü oynarmısın? sevgilimi kıskandırmak istiyorum.
beynimde tek cümle yankılanıyodu SEVGİLİM ne yani sevgilisimi vardı içimde birşey lerin kırıldığına yemin edebilirim ona aşık olmuştum.bu sefer gerçekten emindim en sonunda sugaya cevap vermediğim gelmişti aklıma suga benim gözlerime cevap beklermiş gibi bakıyodu.
yoona: GERÇEKTEN SANA İNANAMIYORUM SUGA SIRF SEVGİLİNİ KISKANDIRICAKSIN DİYE BENİ OYUNCAK GİBİ ROL YAPMAMI MI BEKLİYOSUN ÜZGÜNÜM AMA BEN OYUNCAK DEYİLİM VE SENİN VE SEVGİNİN ARASINDA Kİ İLİŞKİYEDE BENİ KATMA BİRDAHA.
bağırıyodum sinirliydim ben onu severken şakacıktan onunla sevgili rolümü yapıcaktım olmazdı çünkü ona daha çok bağlanırdım.arkamı dönüp gidicekken suga kolumdan tuttu ve kendine çevirdi çok yakındık nefesini yüzümde hissedebiliyodum gözleri dudaklarıma kaymıştı bana yaklaşıyodu buna izin veremezdim onun sevgilisi vardı göğüsünden tutup onu itmeye çalıştığımda bu sefer kolunu belime dolamıştı ve kendine doğru yapıştırdı yavaşca öpmeye başladı.dudaklarında karamel tadı vardı dudağımı ısırdığında karşılık beklediğini anladım ama vermedim olmazdı sevgilisi vardı ve hala beni öpüyodu en sonunda ayrıldım ve yüzüne baktım yüzünde edepsiz bir sırrıtış vardı ve bağırdım
yoona:BANA BAK MİN YOONGİ SAKIN BİRDAHA KARŞIMA ÇIKMA.dedim ve ordan ayrıldım hay şansımı sikiyim hayat bana götüyle gülüyo yemin ederim neden mi? yağmur başladı takmadan eve doğru gittim direk banyoya girdim aynada yansımama baktım bune awk makyajım akmış saçlarım yapışmış kıyafetlerim onu hiç söylemiyorum zaten tam bir cadıya dönmüştüm.
üstümdekileri çıkardım ve küveti doldurdum sıcak su beni biraz dinlendirebilirdi belki banyodan çıktım üstümü giyindim ve yatağa yatıp uyudum.yorucu bir gündü hele ki suganın sevgilisi olması bu günü yorucu ve üzücü olmasının tek sebebiydi ama mutluyum yarın bizim kızlar gelicek jennie,jisoo,rose,ve lisa gerçekten komikler umarım kafamı dağıtmaya yardımcı olabilirler neyse şimdi bunları düşünmemem lazım herkeze iyi geceler.
EVET YENİ BÖLÜM BİTTİ VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM 💚💚💚💚💚