Medya: Öykü ve Masal 'ın elbisesiBölüm şarkısı - Gökçe / Aşık olmak istemiyorum.
Masaldan..
Sevgi ve Yaprak gelemediği için ikizim le üzülmüştük ama sorun yoktu. Onlar isteyerek gelmemezlik yapmaz. Ev de annem ve babam sabah küçük bir kutlama yaptık. Ama akşam partimiz vardı. Yeni okulumuzun sitesine girip elektronik davetiye göndermiştik. Yani kimseyi tanımıyoruz. Ama tanışmak için iyi bir fırsattı. Özellikle sınıftakilerle. Ama tanımadığım kişilerle parti yapmak bana biraz soğuk geliyordu. Ama Öykü öyle değildi. Öykü ile birbirimize diğer yarım derdik. Şarkımız bile var. Şarkı aklıma gelince mırıldanmaya başladım.
"Neredesin sen diğer yarım
Ya beni de götür
Ya geride kal
Çokmu sevdin uzakları
Yoksun o kadar"Nakaratı tekrar söylerken Öykü arkadan boynuma atlayıp benimle söylemeye başladı. Hem kahkaha atıyor, hem Öykü kucağımda olduğu için ayakta kalmaya çalışıyor, hem de şarkı söylüyorduk.
Sonra durdum.
"Ay yeter diğer yarım, ayyaş gibi sekiz çiziyoruz."
Öykü aklına gelen şarkıyı bağıra bağıra söylerken eşlik ettim.
"Ben bir ayyaşım
Sekiz çizer ayaklarım
Özlemişim sarhoş-"Mütüşmel sesimle şarkı söylerken hizmetlimiz babaannem yaşında olan urfa lı Keziban abla geldi. Her ne kadar nenem yaşında olsada teyze denmesine bile izin vermiyor.
" Bak kızım sii evire çevire döverdim de dua edin bugün dogum gunünüz. "
" Biz bol bol dua ederiz sen merak etme Keziban abla."
" Hah. Aferim sie. Ben çıkıyram. Hadi görüşürük"
"Görüşürük Keziban abla."
Keziban abla gidince üstümüzü giyinmeye çıktık
Bununla yazılanlar Masal
Bununla yazılanlar Öykü
Bununla yazılanlar Ozan
Bununla yazılanlar yazar
Üstümüzü her zamanki gibi uyumlu ve kimsenin ayırt edemeyeceği şekilde giydik. Böyle giyinmeyi ikimizde çok seviyorduk. Aşağı indiğimizde ben daha merdivenlerdeyken kapı çaldı.
"Diğeeeeeer yarıııııım kapıya bakkkk."" Diğer yarım sen bak."
Bir şey demedim ve kapıya yöneldim. O da bakmayacağımı zannetmiş olacak ki oda kapıday dı. Açar açmaz ikimizde bağırdık. Tabiki de aynı anda olmadı saçmalamayın. Çünkü saç MALANMAZ TARANIR.
" SEVGİ! YAPRAK! "
Onlarda sahte bir telaş yaparak bağırdı.
" ÖYKÜ! MASAL!"
"SİZ Mİ GELDİNİZ?"
"BİZ Mİ GELDİK?"
"HANİ GELMEYECEKTİNİZ?!"
"HANİ GELMEYECEKTİK?!"
Birkaç saniye birbirimize bakıp sonra muz gören maymun gibi kahkaha attık.
Lan bi dakka. Sevgi saçını mı boyatmış lan. Hemde rengarenk çüşşşşş. Koltuğa yayılmış sohbet ederken teleaştan hala fark edilmemiş gerçeği bağırdım.
" Lan Sevgi saçını mı boyattın."
" Aaaaa evet. Siz unuttunuz bende unuttum. Nasıl olmuş."
Öykü ile aynı anda 'Harika olmuş' deyince yine kısa bir bakışma ve yine kahkahalar. Sevgi konuşmaya başladı.
"Ama kuaför Boya akar dedi. Bir kaç güne kalmaz gri, mavi karışımı olurmuş.
Masal, Öykü, Yaprak ve Sevgi beraber saatlerce konuştular. Akşam üstü misafirler gelmeye başlamıştı. Masal ve Öykü ye göre parti gayet iyi gidiyordu. Kapı çaldığında ikiside aynı anda kapıyı açtı. Karşılarındaki Ozan Arslan dı. Okul başlayınca onların sınıfında olacaktı. Kızların ikiside Ozanı gördüğü an aşık oldu. Ama Ozan birine aşık olmuştu.
Kapıyı açar açmaz karşımda gördüğüm güzellikle donakaldım. İkisi çoğu kişiye göre aynı olabilirdi. Ama ben çok net ayırıyordum. İkisi çok farklıydı. Birbirlerinin tersi gibiydi. Ve ben ona aşık olmuştum.
Karşımda gördüğüm kişi acayip yakışıklıydı. Şu an Öykü de bende. Çocuğa uzaylı görmüş köylü gibi bakıyorduk. Sonunda Öykü elini uzattı.
"Merhaba ben Öykü"
"Merhaba ben Ozan"
"Bende Masal."
"Memnun oldum."
İkimiz aynı anda ' bizde' deyince sırıttık hep beraber. Sanki kim daha geniş sırıtır yarışmasıydı. Ve ben kim kazanıyor hiç kestiremeden Öykü kendisiyle beraber beni de geri çekerken eliyle içeriyi işaret etti.
" E hadi gir. Kapı damı dikilicez. "
Ozan ringe Öyküde kapıyı kapattı. Beraber içeri geçtik.
Çocuğu görünce beni sadece yakışıklılığı etkiledi. Onun dışında fazla etkilenmedin. Tamam... Çok beğendim ve çok etkilendim. Ona bayıldım. Allahım bune yakışıklılık. Ölüyorum. Düştüm resmen. Allahım ben aşık oluyorum. Parti bittikten sonra annemler gelmişti. Bizde yorgunlukla odamıza çıktı. Ranzanın üst katında yatan ben yukarı çıkıp tavanı izlerken onu düşünmeye başladım. Parti boyunca hep bize baktı. Belkide doğum günümüz olduğu için ama bilmiyorum. Bir sürü hediye gelmişti. Ama ben en çok onunkini sevmiştim. İkimizede bir kar küresi vermişti. Çok ama çok güzeldi. Çalışma masasına koymuştum. Gözlerimi tavandan ayırıp kar küresine baktım. Kendimi vazgeçirmeye çalışıyordum. Çünkü aşık olmak istemiyorum. Bir kere aşık oldum ve yıkıldım. Aşık olduğum kişi beni yıktı. Kendimi iki yılda toparlayabildim. Artık eski halime dönmüştüm. aşık olursam ve o da beni bırakıp giderse toparlayamazdım. Hem belki içi dışı kadar güzel değildir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkizler / Texting
Teen FictionBirbirini çok seven ikizler aynı erkeğe aşık olur. İkiside birbirlerine bu konu yüzünden düşman olur. Ama erkek sadece birine aşıktır. Acaba hangisine?