1

0 0 0
                                    

Astăzi, sâmbătă, este frumos afară. Mi-am facut o cafea, cam neagră ce-i drept, și deschid laptopul pentru a fi acompaniată de Netflix în timp ce îmi beau cafeaua.
Este 10:23, deci până pe la 11 jumătate nimic nu mă desprinde de acest prost obicei. Sau ba da ...
Mă sună Sarah.
Până și numele o descrie o răzvrătită.

- Wake up, bitch! În seara asta ne dăm întâlnire cu o sticlă de Prosecco aka Sauvignon.
(Glumesc, n-avem noi bani de Prosecco. )
- Am examen luni, Sarah!
- Si ce?! Nu e ca și cum nu ai mai avut examene sau nu vei mai avea.
Te rog! Am chef sa beau și să povestesc cu tine..
- A, da! Te-ai certat iar cu Mihai.

Ea și Mihai au o relație ciudată. El o înșeală mai mereu, la propriu, ea doar mai conversează din ani în paști cu vreun frumos. El e un nesimțit cu orice, ea e genul căreia nu îi pasă. El nu își caută un scop în viață, ea e la o facultate prea bună și muncește mult pentru viitorul ei.
Deci.. nimic bun între ei, dar se iubesc. Wtf?

- Boss, e sâmbătă! În 2 săptămâni plecăm acasă, unde e plictiseeealăă de te rupe, iar după ne întoarcem să muncim ceva. Examenele astea nu vor rămâne decât niște etape care au eliminat distracția din viata ta. Asta vrei să fii o viață întreagă!? Un examen pentru care nu te pregătești, dar căruia îi rămâi fidelă de frică să nu îți reproșezi că nu ai fost și tu responsabilă, doar te amagești, because o sa stai pe Netflix si Insta până îți vine cheful să deschid un power point și să citești ceva.
- Sarah..
- Ok! Deja mă obosești cu textele astea. Vii sau nu?!
- Bine, pe la 7 voi pleca.
- La 6 ești aici, te pup!
...

Cine sunt?Where stories live. Discover now