Era...Elena,Rose si mama.
Pe unele dintre ele ma bucur sa le vad dar pe una nu prea si ma refer la mama.
Ma: Buna draga,cum te simti?
Eu:De parca ti-ar pasa!
Ma: Dar ce ai patit?
Eu:Nimic,vreau sa vb cu fetele...îmi dai voie?
Ma:sigur draga eu am venit sa îti spun ca maine dimineata vei fi externata si peste 30 de minute îti voi aduce cina!
Eu: Aha îmi fine...acum ne lasi?
Ma:s-sigur. Mama a iesit afara din salon si noi stateam pe pat în liniste cand dintr-o data elena se trezeste sa o sparga.
Ele(elena): bun spune în momentul acesta cine tea lovit cu masina... ca ma duc sa îi sparg si moca si masina.
Elena era pregatita sa bata pe cineva dar am oprit-o.
Eu:Da io de unde dracu vrei sa stiu?
Ele:Nu îmi pasa...si stai linistita ca îl voi face sa îsi fi dorit sa nu se fi nascut!
Rose:calm ca ne ocupam toate si mai întai tre sa aflam si cine a lovit-o!
Ele:Bine dar daca îl prind vreo data în mana sa nu îmi spuneti ca nu vam avertizat!
Eu*am începun sa rad* bine!
Ele: Acum spune-ne...cine era baiatul de pe hol care tea adus la spital si care tea salvat!
eu:pai...nu stiu a spus ca îl cheama Min Yoong...
Rose:CE?
Rose sare ca arsa de pe scaun si zambeste malefic.
Ele:Vrei sa ma surzesti sau ce dracu?
Rose: Min yoongi este cel mai cunoscut baiat din coreea!
Ele:Aha..nu îmi pasa!
Rose:El este din bt..
Eu:Bts...iar începi cu aia sa sti ca ma enervezi!
Rose: pai nu îmi pasa ma duc sa îi spun sa îmi faca cunostinta cu Jungkook,dar mai întai stau cu tn!
Eu:Awww ce dragut..
Ele:Hai recunoaste îti place de el?
Eu:Pai..este dragut dar nu e stilul meu ai acum ca am aflat ca este din bts îl detest.
Suga pov
Ma uitam pe instagram si vedeam ce e nou cand vad 2 fete ca intra în camera la jessi,nu le bag în seama si stau linistit cand dupa jumatate de ora aud ca cineva urla,ma apropi de salon si încerc sa aud ce vorbesc. Tot ca am auzit este ca una dintre fete o întreaba daca ma place si jessi îi spune ca sunt dragut dar nu sunt stilul ei. Nu prea ma afectat ce a spus ca sa stie ia nu e deloc stilul meu dar îmi este asa famileara,de parca ne-am mai vazut undeva dar nu stiu unde. Oricum am vrut sa intru în camera lor sa îi zic sa vina la cina dar am fost întrerupt de mama ei.
Ma: Buna vreau sa ma duc eu sa o chem pe jessi la cina daca nu te superi?!
Eu:Buna...pai nu, puteti merge d-nvastra caci eu si asa trebuie sa plec!
Mama ei: Pai vreau sa îti mai multumesc înca o data pt ca mi-ai salvat fetita nu stiu ca sar fi întamplat daca tu nu ai fi adus-o la timp la spital!
Eu:Nici o problema,cu mare drag...pai eu plec caci am niste treaba!
Mama ei:Bine si sa sti ca am fost la Jessi în camera si a spus ca esti frumos si ca crede ca te place!
Am încremenit pur si simplu nu mai stiam ce sa spun,eram rusinat dar si flatat,oare chiar ma place dar si daca ar face-o eu nu o plac nu voi renunta niciodata la Lee ,niciodata. A am uitat sa va spun Lee atat îi stiu din nume a fost cea mai buna prietena a mea cand eram mici si ia mia promis ceva ce nu voi uita niciodata... mia promis ca va fi iubita mea cand vom fi mari doar ca nu a reusit sa îsi îndeplineasca promisuna din cauza mamei mele care ma luat de langa la varsta de 8 ani si mia spus sa nu ma joc cu gunoaie. Am cautat-o toata viata dar nu am gasit-o. Pana si în ziua de azi o tot caut.
Jessi pov
Am mai stat cu fetele pana cand a intrat mama în salon cu cina si fetele au zis ca trebuie sa plece.
Ma:Draga vreau sa îmi cer scuze!
Eu:aha nu am nevoie de ele!
Ma:De ce nu ai nevoie?
Eu:de scuzele tale,nu am nevoie!
Ma:vreau sa te întreb ceva!
Eu:ce?
Ma:ai vrea sa am un nou sot?
Eu:sigur daca vrei sa te urasc toata viata!
Ma:jessi!
Eu: stai...tu ai un nou iubit?
Ma:da dar....
Eu:stiam eu,ca sa sti el niciodata nu va face patre din aceata familie si nimeni nu îl poate înlocui pe tata,înteles?
Ma:sti ce nu tu îmi dai ordine la viata, mananca si maine mai vorbim!
Eu:aha mai bine mor!
Ma:noapte buna!
Eu:cum zici tu!
Am mancat mam pus în pat si am încercat sa adorm dar nu puteam gandul îmi era numai la yoongi,uare de ce îmi este asa cunoscut,am închi ochi si lam vazut pe oppa care ma cheama sa ne jucam am încercat sa ma duc dupa el dar nu puteam,dupa ce mai ma cheama oppa o data vad ca el a disparut si ca a aparut Yoongi uare ce legatura are el cu visul meu..?Hey am revenit cu un nou capitol,scuze pt greseli si astept votul vostru. Va iub😍💜❤