capitolul 7

48 4 0
                                    

Deschid usa si erau fetele. Uhh mam speriat am crezut ca este obsedatul.
Eu:A..hey!
E(elena,am schimbat initialele pt ca "ele"suna ca "fetele"gen):Sall!
Rose:Aaa BTS!
Eu:Ewww nu mai fi asa disperata!
Rose:Da-te!
Rose ma împringe si da buzna la mine în casa. Nu am bagat-o în seama si am imvitat-o si pe Elena îl lontru. Am analizat-o mai bine si am vazut ca era îmbracata asa:

(Ignorati jacheta)Eu:însfartit o fata pe gustul meu!Toti:EwwwwEu:Eww sa nu credeti sa suntem pe invers eu îi apartin doar unui aingur barbat si Elena la fel!Jh:La cine?Eu:La Changbin!Rm:Dar este rapp-er!Eu:Si

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

(Ignorati jacheta)
Eu:însfartit o fata pe gustul meu!
Toti:Ewwww
Eu:Eww sa nu credeti sa suntem pe invers eu îi apartin doar unui aingur barbat si Elena la fel!
Jh:La cine?
Eu:La Changbin!
Rm:Dar este rapp-er!
Eu:Si...îmi plac rapp-eri!
Toti:Oooooo
Eu:Ce?
Tae:asta înseamna ca îti place de Hobi,Rm,si Yoongi!
Jh:Mie sora boule!
Tae:A da scuze!
Îmi venea sa vomit cum sa îmi placa de porci astia? Raman la Changbin!
Eu:Trebuie sa plec,Elena vi cu mine!
E:Unde?
Eu:La mine în camera!
Dam sa urcam scarile pt a ajunge la mine în camera dar ne opreste Taehyung.
Tae:Oo dar Jessi te-ai rusinat,pari rosie la fata!
E:îti arat eu rosu la fata daca pumnul meu ajunge în ochiul tau!
Tae:Ok...... doamne ce rele puteti fi,dar Elena cine este baiatul la care îi aparti?
E&eu:Stim!
E:Si nu e treaba ta!
Ajunse la mine în camera si se aseaja pe pat,Elena este singura cu care ma întelegeam, recunosc si cu Rose ma înteleg doar ca Elena stie mai multe despre Marius, si în ia am cea mai mare încredere!
Tae pov
State-am si poveateam cu jessi despre cel care a sunat-o dar ne întrerupe soneria de la usa. Jessi merge si deschide usa si o vad ca povesteste cu 2 fete dar una o împinge si fugr spre noi. Jessi tot sta acolo cu cealalta fata,dar nu îi pot vedea fata,îi vad  doar jumatate de corp. Ce forme are, Nu Tae nu trebuie sa te îndragostesti. Vad ca Jessi o invita în casa si asa îi vad mai bine fata.,chiar e frumoasa,Nu..nu.nu ma îndragostesc din nou,ultima data eram pe cale sa ramn în depresie nu mai vreau sa se repete.
Dar e asa frumoasa,si ochi aia negri care te hipnotizeaza,o doamne ce face ia cu mine?!.
Dupa ce intra le aud pe fete ca povestesc despre barbati lor. Nu îmi apune ca are iubit, încep sa o tachinez putin pe Jessi si dupa vad ca vrea sa mearga în camera ei si o cheam pe Elena cu ea,ma duc repede pe ele care dau sa intre în camera si încep sa o tachinez iar pe jessi.
Eu:Ooo da jessi te-ai rusinat....pari cam rosie la fata!
E:Îti arat eu rosu la fata daca pumnul meu ajunge în ochiul tau!
îmi place ca este asa rea si are tupeu,doamne ce as sari pe ia în momentu acesta dar poate are iubit si,si daca ar avea nu mar înteresa doar ca sunt baieti de fata.
Eu:Ok...doamne ce rele puteti fi,si Elena care este baiatul la care îi aparti?
E&Je:Stim!
E:Nu e treaba ta!
Urca în camera la Jessi si aceasta tranteste usa în urma ei.
Un nou capitol pt voi,bun ati vazut si voi ca am schimbat initialile de la "Elena" la "E" pt ca "ele"Suna gen ca " fetele".
    Daca  va placut acest capitol nu uitati sa îmi dati folow si sa votati. Care afi facut-o deja multumesc mult si sper sa va placa si restul carti. Va pup😚

Ma Gandesc La TineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum