capitolul 2

76 7 0
                                    

Yoongi pov
Dupa ce aceea fata a plecat ma uit în spate si vad ca vrea sa treaca strada dar o masina se îndreapta cu viteza spre ia am strigat-o de vreo doua ori dar nu îmi raspunde si dupa vad cum este calcata de masina, am sunat la salvare si în 10 minute a fost aici. Am urcat-o în salvare si eu dupa ia am plecat la spital. Cand am ajuns am auzit ca tot bolborozea cv am fost mai atent si am auzit ce a spus "lasa-ma te rog" la ce se refera? Si cum sa o las?
Doi doctori au luat-o si mi-au spus sa astept afara. Mam ajezat pe scaun si asteptam. Stiu ca nu o cunosc dar nu o pot lasa asa, si plus ca vreau sa aflu cine este caci mi se pare foarte familiara. Oricum dupa o ora jumate în care eu tolaneam pe scaunul spitalului doctorul a iesit din sala si a venit la mn.
Do(doctorul):Buna ziua,d-voastra sunteti iubitul doamnei Lee Jessi?
Lee Jessi oare de ce mi se pare asa cunoscut acest nume?
Eu: Ce?nu!
Do: afunci vreo ruda?
Eu:Nu un prieten! Dar ce sa întamplat?
Do:pai,Lee Jessi are un picior rupt ai capul spart,în rest este înafara orcarui pericol!
Eu:serios,pai....pot sa o vad?
Do: Sigur!
Am intrat în camera si am vazut-o me jessi pe pat! Mam apropiat de ia si am început sa o priveac,chiar este frumoasa.
Ea: Ya la ce te tot holbezi?
Eu:la nimic!
Jessi pov
Vad o lumina alba care îmi batea în ochi ma apropi si ma trezesc într-o camera mare cu pareti albi. Vreau sa ma ridic
dar simt o pereche de ochi ca se uita la mine...ma întorc si îl vad pe baiatul cu care mam întalnit pe strada holbaduse la mn,încerc sa aflu ce mi sa întamplat si îmi amintesc ca mam ciocnit de el si dupa am vrut sa trec strada dar apoi...tot negru.
Eu: ya la ce te tot holbezi?
Îi spun eu cu o voce rece.
El:La nimic! Min yoongi încantat!
Eu: Nu-mi pasa! Vreau sa ma ridic dar nu reusesc,ce doamne a început sa ma doara piciorul.
Yg(yoongi): Nu te ridica!
Eu: De ce? Cine esti tu sa îmi dai comenzi?
Yg: Salvatorul tau!
Am început sa rad în hohote cu totu ca am capul spart si piciorul rupt.
Eh:Tu...salvatorul meu? Ma faci sa rad!
Yg: Oricum, cand te-am adus la spital tot spuneai" lasa-ma te rog,nu ma mai lovi" la ce te referi?
Am uitat sa va spun sunt pe jumatate coreeanca,stau în seul dar am si origini romane din partea tatalui. Eu la varsta de 16 ani am avut un iubit cu care ma întelegeam perfect pana cand a început sa ma bata, sa vorbeasca urat cu mine si pana la urma ne-am despartit pt ca aflasem ca ma însala cu cea mai mare curva din scoala.
Eu: O pai nimic....doar am avut un vis ciudat, te intereseaza?
Yg: Doar întrebam...pai te las sa te odihnesti si o chem pe mama ta la tn!
Cand am auzit ce a zis mam blocat,daca mama o sa ma bata în spital si daca o sa ma abandoneze dupa cate problme iam facut si pt ca nu prea are bani sa îmi plateasca mie spitalizarea. Toate aceste ganduri îmi patrund prin cap, dar am decis sa le ignor ,si asa am cazut în lumea viselor.
în visul meu
state-am în camera si ma jucam cu oppa cand dintr-o data mama lui a venit si la luat de langa mine si ia spus sa nu se joace cu ghnoaie. Am început sa plang si asa mam trezit.
În trealitate
Ma trezesc si am realizat ca a fost foar un cosmar.
Da am uitat sa va spun eu cand eram mica aveam un prieten cu care am crescut, eram cei mai buni prieteni pana cand mama lui ia interzis sa mai se joace cu mine sau sa tine legatura si sau mutat, si uite asa am ramas doar eu si prietenele mele.Acestea sunt Elena care este prietena mea de 5 ani. Ea este genul de fata batausa si amuzanta dar daca o enerveni nu acapi fara o mana rupata, cap spart ai fara doua coloane fracturate poate si un ochi vanat. Si Rose care este genul de fata roz si amuzanta dar nici cu ia sa nu te pui, ca nu mai scapi din ghiarele ei. Ma întrerupe usa de la salon din gandurile mele cand ma uit era.....

Hey am postat si acest capitol sper sa va placa si astept votul vostru. Va pup😍😛😎

Ma Gandesc La TineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum