yeni gurup

44 12 5
                                    

Normalde insanlar başlangıçları severler. Ama ben  başlangıçtan  çok bitişleri severim.            Meseladuygusuz bir insan daha ne kadar duygusuzlaşabilirki. Ama ben duygusuzluğun en dibindeydim bütün duygularımı yakmışlardı.                                                                                                                                                                           
Çalan telefonu açmak için ayağa kalktım ve telefonu cevaplandırdım.                                       
"Ne var serhat"                                        
"28 dakika içinde depoda olun akif'i de al bazı değişiklikler yapacağız unutma sadece 28 dakikan var."        

Dedi ve telefonu kapattı. Hızla merdivenlere koştum ve akife seslendim "Akif hazırlan serhat depoya çağırdı 28 dakikamız varmış"  Diyerek odama girdim ve siyah dolabımı açıp içinden lacivert göbekten bağlamalı tişörtümü ve siyah kot şortumu giydim bacağımada bacak kemerimi bağlayıp silahımı içine koydum kumral saçlarımı açık bıraktım ve kısa topuklu botlarımı giydim ve odadan çıkıp akif'in odasına daldım. Beline silahını takıyordu "Ben motorla gideceğim 22 dakika kaldı sende motorla gel"                      

"Tamam " Dedi hızla odadan çıkıp aşağı indim bahçedeki motoruma binip villayı terk ettim.       

Öyle hızlı sürüyordum ki arabadaki  insanlar bana şaşkınca bakıyordu çümkü kasktakmıyordum ölümden korsaydım serhatla-aynı-işi-yapmazdım ve onunyanında durmazdım. Karar benim kararım görev benim görevim hiç kimse karışamazdı bana bunu bana serhat öğretmişti çükü beni yetiştiren SERHAT BELEN  Den başkası değildi. Ensonunda depoya gelmiştim akifte arkamdan   gelmişti saate baktığımda 20 saniye vardı sürenin bitmesine "Akif koş" Diye bağırfım ve bileğimi tuttu sonrada içeriye kolarak girdik karşımızda serhat ve  8 kişi vardı "3,2,1,0 tam zamanında geldiniz geç kalsaydın cezasına katlanırdın"    

"Geldik işte serhat uzatma"            

"Seninle konuşmuyorum akif"      

"Serhat gerçekten çok uzatıyorsun yapma şunu" Dedim kafasını onaylarcasına salladı peki esen'ciğim yeterki sen iste" 

serhatın bu dediğine tanımadığım kız şaşırarak bir soru sordu " Esen mi ne değişik bir isim anlamı ne"  Diye sordu yüzüme bir sırıtış yerleştirdim ve sorusunu cevaplandırdım " SAĞLIKLI SIHATLİ Demek " Dedim nedense bu kız'ın davranışlrı hoşuma gitmişti.                                                     

"Ne güzel bir ismin var" Desi başka bir kız gözlerimi devirdim ve serhat'a döndüm                      " Niye çağırdın bizi serhat."                                

"söylüyorum hazırmısınız. Neyse Artık siz bir  şey siniz" Dedi artık biz neydik acaba "Gurupsunuz ve aynı evlerde kalacaksınız ve kontrolcüleriniz'i de söylüyorum ESEN AKAY ve GÖKAY AKTAŞ"İşte şimdi hiç iyi olmamıştı.                        

________________                                                                                                               

HERSE MERHABALAR BU HİKAYE BENİM UZUN ZAMANDIR YAZMAK İSTEDİĞİM BİR HİKAYEYDİ UMARIM HOŞUNUZA GİDER VE YORUMLARDA BELİRTİRSİNİZ ŞİMDİ SORULARA GEÇELİM.❤                                                                                                                                                                                                

AKİF VE ESEN'İN ARASI AÇILACAKMI ?    

KİBRİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin