"Khun Krist မင္းနဲ႔ Khun Janeeနဲ႔ Officially Dateေနၿပီလို႔ အတည္ျပဳေျပာၾကားခ်င္တာရွိပါသလား? "
"အခုတေလာထြက္ေနတဲ့ ေကာလဟာလေတြကအမွန္ေတြပဲလားဆိုတာေျပာျပေပးပါအံုး.."
"ဟုတ္ပါတယ္ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔N' Janeeနဲ႔ တြဲေနၾကတာပါ..."
Magazine ဆုေပးပြဲတစ္ခုတြင္Singtoႏွင့္အတူ Best Couple Awardရၿပီးေနာက္ မီဒီယာမ်ားစြာတို႔၏အင္တာဗ်ဴးမ်ားကိုKrist ေျဖဆိုလိုက္ရင္း သူမလက္ေလးကိုKrist က်စ္က်စ္ပါေအာင္ဆုပ္ကိုင္ေပးထားသည္။
ကၽြန္ေတာ္သိပ္ကိုျမတ္ႏိုးရေသာ ပါးခ်ိဳင့္ေလးနဲ႔အျပံဳးပန္းေလးေတြဟာ ယခုအခ်ိန္ေတာ့သူမတစ္ေယာက္တည္းအတြက္သာသီးသန္႔ျဖစ္ေပၚေနခဲ့သည္။
လုပ္ရက္လိုက္တာ နာၾကင္လိုက္တာ Kitရယ္.....
ဒါေပမဲ့ ေျပာခြင့္မွမရွိပဲ...အစကတည္းက သူနဲ႔ကိုယ္ဟာ On screen loverသက္သက္ျဖစ္ခဲ့တာပဲ....
ကိုယ္နဲ႔ Kitနဲ႔ဟာ တစ္လမ္းေလွ်ာက္ေနၾကေပမဲ့ ကိုယ့္ရဲ႕စိတ္က အစကတည္းကမင္းရဲ႕ေနာက္ကိုပဲလိုက္ေနခဲ့တာပါ....
အနည္းဆံုး ကိုယ့္အေပၚမွာမင္းရဲ႕ခံစားခ်က္ေလးနည္းနည္းေလာက္ျဖစ္ျဖစ္ ရွိေနဖို႔ေမွ်ာ္လင့္ခဲ့ဖူးပါတယ္...အတူတူျဖတ္သန္းခဲ့ၾကတဲ့ႏွစ္ေတြကိုယံုၾကည္လို႔ အတူတူရရွိခဲ့တဲ့ ဆုေလးေတြကိုယံုၾကည္လို႔ ကိုယ့္အေပၚဆိုးႏြဲ႕ခဲ့တဲ့မင္းရဲ႕အျပဳအမူေလးေတြကို႐ူးသြပ္ခဲ့လို႔...အနည္းဆံုးမင္းရဲ႕အနားေလးမွာရွိခြင့္ရဖို႔ကို ႀကိဳးစားခဲ့ပါတယ္Kitရယ္...
ကိုယ္နဲ႔အခုေလးတင္ စင္ေပၚတက္ၿပီးယူခဲ့တဲ့ Coupleဆုေလးဟာ သိပ္ကိုအက်ည္းတန္သြားပါေရာ့လား...
ကိုယ့္နဲ႔ဆင္တူဝတ္ထားတဲ့ မင္းရဲ႕ဝတ္စံုဟာ သူမဝတ္စံုနဲ႔လံုးဝပင္လိုက္ဖက္မႈလဲမရွိပါေရာလား....
မင္းတို႔ႏွစ္ေယာက္တရားဝင္တြဲေနၿပီလို႔ ေၾကျငာလိုက္တဲ့အခ်ိန္ဟာ ကိုယ့္ရင္ထဲကိုစစ္ခင္းလိုက္သလို အက္စစ္နဲ႔ပက္လိုက္သလို ရက္ရက္စက္စက္နာၾကင္သြားရတာ ကိုယ္ကလြဲၿပီးဘယ္သူမွသိႏိုင္မွာမဟုတ္ဘူးKitရယ္.... ကိုယ့္ဘက္ကသာ Kitကိုတစ္ဖက္သတ္ခ်စ္ခဲ့ရသူမလို႔ပါ.....
YOU ARE READING
Behind the Scene (One shot collections)
FanfictionSing Krist...One Shotေလးေတြပဲေရးမွာပါ..❤️❤️