Jiminpark:Uyuya kaldı minik kelebek
Jungkook evin zilini bir kaç kez çaldı ama açan olmayınca anahtarı ile içeri girdi.Salonda kimseyi göremeyince Haneul'un odasına doğru ilerledi.Orada da kimseyi bulamayınca endişelenmeye başladı en son kendi odasına girdiğinde de Jimin ve Haneul'u uyuya kalmış bir şekilde buldu.Yavaş adımlarla onlara doğru yaklaştı ikisi de kusursuz uyuyordu jungkook Haneul'u kucağına alıp kendi odasına götürdü ve yatağına yatırdı.Tekrar geri Jimin'in yanına döndü ve durdu.Yüzüne gelen saçlarını geriye çekti ve jungkook sanki aklına kazımak istercesine baktı Jimin'e.Dolaptan bir tane pike alarak jimin'in üstüne örttü.Kendisi de ilk başta yanına yatmayı düşündü ama sonra belki rahatsız olur dedi içinden.Eşyalarını alıp salona ilerledi ve oraya yattı.
Sabah olduğundan Jimin etrafa göz gezdirdi ilk başta kendi evinde sandı sonra birden dank edince hemen toparlandı dün Jungkook'un evinde mi kalmıştı.Üstünü düzeltip odadan çıktı salonda mışıl mışıl uyuyan Jungkook'u fark etti.Yanına doğru ilerledi Jimin onu öyle görünce dayanamadı ve yanağına bir öpücük kondurdu yavaş bir şekilde sonra üstünü düzeltip evden çıktı.Jungkook o çıktıktan sonra gözlerini açtı ve öptüğü yanağına dokundu,gülümsedi.Sonra düşünceleriyle birlikte tekrar uykuya daldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
baby sitter🧚♀️{Jikook texting}
FanfictionPark Jimin,Jeon Jungkook'un evine bakıcı olarak gelir.