4.0{FİNAL}

11.5K 696 128
                                    

Jimin şu an yoldaydı oysa ki Jungkook'a yarın geleceğini söylemişti ona sürpriz yapacaklardı.İkili uçağa binmişti.

Uzun süren yolculuğun ardından uçaktan indi.Havaalanından eve doğru taksiye bindiler.

Jungkook aranıyor...

"Sevgilim ne yapıyorsun."

"Eve geçiyorum güzelim şimdi siz ne yapıyorsunuz."

"Bizde sahile inmiştik eve geçiyoruz şimdi."

"Oh! Tabi son gününüzü iyi değerlendirin."

"Evet sevgilim yarın erkenden geleceğiz yanına çünkü çok özledik."

"Bende sizi çok özledim çokça öpüyorum sizi."

"Bizde seni bebeğim."

Jungkook iş ve ev arası kısa mesafe olduğundan varmıştı evine.Jiminden yarım saat kadar süren yolculuğun ardından evin kapısına varmıştı fakat Haneul çok uykuluydu.Jimin kapıyı çaldı.Jungkook kapıyı açtığı anda ikili sürpriz diye bağırdı.
Jungkook çok şaşırmıştı.İkisine doğru ilerledi ve hemen minik bebeklerine sarıldı.

"Güzelim beni ne kadar mutlu ettiğinizin farkında mısın?"

"Sen hep böyle mutlu ol sevgilim."

Jungkook Haneul'u yatırdıktan sonra aşağı indi.Jiminde öylece uyuya kalmıştı.Onun minik bedenini de kolları arasına alıp yatağa yatırdı.O da yanına yattı ve ikili bundan sonraki hayatlarında da her zaman böyle küçük şeyler mutlu olup daime gülümsediler.

Evet güzellerim bu hikayeninde sonuna geldik umarım beğenmişsinizdir.Başka hikayelerde görüşmek üzere hepinizi çok seviyorum

Oy veren herkese çok teşekkür ederim.

baby sitter🧚‍♀️{Jikook texting}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin