0.7

15.4K 1K 80
                                    

Jimin Jungkook'un attığı konumdan evini bulmaya çalışıyordu.Uzun uğraşlar sonucu bulmuştu.Kapıya doğru ilerledi ve çaldı.Zil bir kaç kez evin içinde yankılandıktan sonra Jungkook kapıyı açtı.Jimin şok içerisindeydi fakat hemen kendini topladı.Jungkook ise kim olduğunu bilmediği için konuşmaya başladı.
"Kimsiniz ?" Jimin'e de o anda dank etmişti adam kendisini daha bilmiyordu ki
"Ahh şey pardon ben Park Jimin bakıcılık için geldim."
"Pekala geç bakalım o zaman içeriye."Jungkook geçmesi için ona yol vermişti.

Jimin içeri geçip koltuğa oturdu.Jungkook'ta onun yanına geçmeden önce kahve yapıp geldi ve karşısına oturdu.
"Evet o zaman başlayalım." Kafasını sallamıştı Jimin'de.
"Daha önce hiç çocuk bakıcılığı yaptınız mı ?"
"Hayır yapmadım ama bu ilkimi iyi değerlendirmek istiyorum."
"Pekala o halde genel olarak neler yaparsınız ?"
"Ben dans ediyorum uluslar arası yarışmalara falan katılıyorum bir ara küçük yaş gruplarına dans öğretmenliği de yaptım ve güzel sanatlar mezunuyum."
O sıra da Haneul ağlamaya başladı.En son uyuyordu jungkook ne olduğunu merak etti
"Ben hemen geliyorum." Koşarak üst kata çıktı ve Haneul'un yatağından düştüğünü gördü hemen onu kucağına aldı öpücüğe boğmaya başladı küçük kızının yaralarını sarıyordu öpücükleriyle.Biraz dinmişti ağlaması Haneul ile birlikte aşağı indi.Haneul salonda oturan yabancıyı görünce yüzünü sakladı genelde böyle yapıyordu yeni birisini görünce Jimin ise ona kocaman gülümsemişti.Jungkook koltuğa oturdu.O sırada telefonu çalmaya başladı Jungkook Haneul ile almaya gidecekken
"Bana verebilirsiniz ?"
Haneul jimin'e baktı gülümsüyordu onun şirinliğine dayanamadı ve onun kucağına gitmeyi kabul etti jungkook'ta telefonuna doğru ilerledi avukatlık bürosundan arıyorlardı içeriye konuşmak için girdi.

Geri geldiğinde Haneul'un Jimin ile oynadığını gördü ve bu kadar çabuk alışmasına şaşırdı.
"Babacım bu jimin senin yeni bakıcın."
Jimin hemen ona baktı işe kabul edildiğini anladı ve gülümsedi.Sonra da Jungkook ve haneul'a veda edip evden ayrıldı.

baby sitter🧚‍♀️{Jikook texting}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin