Eu spre deosebire de ceilalti sunt altfel :o persoana rușinoasa ,fixista ,credincioasa ,leneșă dar optimista și luptătoare ,cred .Ascultam muzica creștina in fiecare zi și mâncam mult ,ca sa ma calmez și leneveam și îmi petreceam timpul cu muzica ,mersul la biserica ,mâncatul și statul .Rar ,râdeam și mă enervam ușor și aveam momente grele in care nu mă puteam controla și simteam cum Satan vroia sa mă facă sa păcătuiesc și sa înjur și sa mă cert și sa nu mai merg azi la biserica ,dar eu nu ascultam ,mă gândeam la lucruri rele și la gânduri mai puțin bune dar nu mă opream din credința ,chiar dacă mai înjuram in gând și făceam fapte mai puțin plăcute lui Dumnezeu ,asta nu mă împiedica sa fiu un om bun și credincios și sa merg la biserica sa mă rog și sa citesc Psalmii ,cu toate ca nu îmi era ușoară viața .Mai Luhan câte o păpușa și mai erau zile grele și singuratice ,când mai citeam cărți vechi și priveam filme și documentare care te puneau pe gânduri ,mai ascultam o slujba ,o muzica sau îmi mai legănam păpușile pe brațe și le pieptănam ,chiar dacă îmi bătea examenul la usa .Tristețea și stresul mă făceau cu totul alta persoana și simteam cum toate greutățile și Suferințele numai pe mine veneau și mă copleșeau ,de parca as fi fost vinovata cu ceva .Termi narea clasei a 8 a și înscrierea la un liceu și examenele din vara ,colegii rai și scârboși și diriginta neîncrezătoare și un tata dificil și necalm ,mama plecată in străinătate,toate acestea mă făceau o persoana dependentă de mâncare,muzica și credința . Atunci in momentele astea grele ,credința și bunătatea m au înconjurat ,rugăciunile rare și sufletești mă ajutau foarte mult și mă linișteau ,cerul senin și clopotul bisericii mă linișteau complet ,mu zică creștina și biserica îmi erau tare dragi și nu m am lasat nicio zi de ele ......Chiar dacă mai aveam zile unde râdeam mult și mai făceam prostiuțe cu sora mea și ne mai certam si mai eram nesuferite ,dar nicio clipa nu L am uitat pe Domnul și ceream ajutorul de fiecare data când aveam nevoie ....și chiar s au întâmplat minuni in viața mea și m au făcut sa stau pe gânduri ,i am mulțumit mult Domnului pt toate ce a făcut in viața mea și tot ce va face .Nu stiu ce se va întâmpla la examenele ce le voi da și nu stiu ce mă va aștepta dar va bine ....Domnul mă va ajuta !!!!!! Amin!!!!
YOU ARE READING
Ziua când L -am văzut pe Dumnezeu !!!
AdventureO carte adevarata ,reala și salvatoare !!!!👏👏👏👏