Știi acele momente când pur și simplu toată lumea de ocolește ,când nu ești tu și crezi ca nu poți face nimic ,acele clipe când lumea nu poate sa ți vb și tu te ascunzi in tine și tresari și aștepți timp îndelungat sa se întâmple o minune .Cu toții am suferit in viața unii mai puțin ,alții mai mult ,dar sunt oameni și persoane care nu pot sa și depășescă suferința care o au in suflet și se refugiază intr un loc stabil .Eu, spre exemplu ,nu pot sa aud și sa pătrund batjocurile colegilor ,notele proaste și examenele care mă așteaptă ,cearta zilnică cu ai mei și plecarea mamei mele in străinătate ,nu am putut sa mă controlez și și nu am avut un susținător in toate aceste lucruri ,nu a avut cine sa mă aprere și cine sa mă facă sa zâmbesc de aceea am pătruns in Minunata Taina a Credinței in Dumnezeu :El este Salvatorul Meu și Susținătorul Meu și Al tuturor ...M a ajutat in momentele grele ale vieții și chiar când nu speram sa se întâmple ...da ca cineva a avut parte de o înșelăciune ,o moarte a cuiva drag ,o nota proasta pe care nu o poți spune părinților sau poate ai suferit o despărțire cu un băiat pe care l ai iubit și nu te poți controla ,nu te amăgi și nu te panica și nu te speria ,ca sa te treci peste toate aceste lucruri și suferințe,trebuie sa faci u n singur lucru :sa te rogi ...Rugăciunea spusa cu sinceritate și cu suflet ,aduce minuni (cel puțin mi e mi a adus ) .Fiecare om suferă ,fiecare om se bucura și fiecare om poate vorbi cu Dumnezeu:cum face asta ??Pune te in genunchii și roagă te cu glas tare ,Închide ochii și nu te gândi decât la ceea ce spui și spune rugăciunea Tatăl Nostru (este cea mai puternica rugăciune și cea mai frumoasa dintre toate )Nu uita sa spui Amin.!!!!Doar credința m a salvat și doar ea mă poate ajuta sa trec peste toate .Tine cont ,mai ,tu care citești aceasta carte ,tine cont de sfaturile mele și aplica le in viața ta .Nu plânge și mergi mai departe ,nu zâmbi și distrează te ,nu jigni ,ci ajuta , nu minți ,ci da un sfat bun și de folos ,nu fura ,ci mergi la biserica ,nu preacurvi ,ci o fapta buna ,nu te împotrivi când cineva vrea sa te ajute ,ajutorul dat oricărui om aduce roade ,nu contează cum sunt ele ,bune sau rele dar gândește pozitiv ,fi tu însuți și ajutat e singur ,nu bagă in seama faptele altora ,ci inteereaza te de alte tale ,nu judeca omul după înfățișare ,ci judeca l după sufletul pe care îl are ,poate sa poarte ochelari și sa fie gras și bolnav sau nu pe placul tuturor ,dar acea persoana poate sa ți devină in curând ,cel mai bun prieten și cel mai sincer .Zi mi te rog dacă ai avut sau nu vreodată parte de aceste lucruri de care ți am povestit ,nu citi celelalte pagini ale acestei cărți;doar dacă ești pregătit /a si doar dacă te simți plină de viața și cu chef de suspans și distracție .Fi o persoana buna și credincioasa !!!Te va ajuta Domnul !!!!
YOU ARE READING
Ziua când L -am văzut pe Dumnezeu !!!
AventuraO carte adevarata ,reala și salvatoare !!!!👏👏👏👏