Capitolul 4

3 0 0
                                    

Ziua când  L am văzut pe Dumnezeu nu exista .Acea zi va exista odată când voi reuși eu in viața și când mă voi vedea ,peste câțiva ani ,intr o scoala ,la catedra ,cu manualul de religie pe masa și vorbind copiilor despre Dumnezeu ai Fiul Sau ,citindu le pasaje biblice și spunându le pilde .Vreau sa fiu o profesoara buna și calma ,elevii sa mă îndrăgească și sa mă respecte ,sa nu fie nevoie  sa mă cert cu ei sau sa tip la ei și sa ne înțelegem ,ca și cum ar fi Domnul Isus Hristos cu noi,cu toți și ne ar vorbi ,așa vreau și eu sa mă respecte .Dar asta mai e ,trebuie sa fac un liceu ,dau bacul și apoi dacă voi intra ,cu voia Domnului ,la Facultatea de Teologie și sa profesez in viitor ....Atunci va fi ziua când mă voi întâlni și Îl voi vedea le Domnul și Îl voi auzi ,ii voi auzi vocea -i calda și blânda,spunându mi :Ai reușit!!!!! Dar pana va venea ziua aceea ,sunt multe obstacole ,suferințe ,scări și lacrimi ,pe unele voi urca și pe unele voi cădea ,voi aluneca și iar voi cădea pana voi ajunge in vârf (ca profesoara ) și Domnul ,din cer ,îmi va zâmbi pt ca mi a fost alături ,îmi este și îmi va fi mereu ,întotdeauna ...NICIODATĂ NU ÎL VOI UITA PE DOMNUL !!!El ESTE STÂNCA MEA Și SALVAREA MEA !!!!!AMIN!!!!Domnul sa fie cu voi cu toți ,sa va călăuzească ,sa va vindece ,sa va ajute sa va îndrume și sa va ocrotească ,voi toți sa va rugați și sa fiți buni și sa credincioși și buni unul cu altul .Dumnezeu sa va binecuvânteze !!!Amin !!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 13, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ziua când L -am văzut pe Dumnezeu !!!Where stories live. Discover now